| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 23 日 星期三  |
| 好攰呀... |
分類: 未分類 |
今日1點起身
老豆放假
所以1齊去飲下午茶
之後就去左北江訂書
訂完之後呀媽話同我買3
買左2條褲.2件3.1條裙.4對物同1對c物
本人好少著裙[唔計番學- -]
如果你見到我著既話你個日就要去買6合彩
因為你真係好lucky
番到屋企坐都未坐低
老豆就話同我買鞋
跟住由於我好攰既關係
所以我地冇去到YL
只係去左頌富
本來睇岩左對nike
都係400幾
但係點知冇細碼T_T
跟住就揀對綠色既adidas
係新出既super star黎嫁
襯埋yyc青bb既style
哈
不過600幾蚊
今次我老豆1定比我呀媽鬧死-__-
|
| 發表時間:2008-07-23 07:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
e+去= - = Posted at 2008-07-24 01:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
尋日惡意灌水..sor~ 而家打返比你.. 我d錢用得好快... 不如你著1次裙比我撞到.. 跟住比我去中1次6合彩... 為果d賭徒粒返馬會錢... 而家又要用多百幾蚊買返隻手指... 唉..
呀媽叫我去買鞋我都唔買... 買咁多哂錢..(擺明諷刺自己..用左6百蚊買cons)
|
網主回覆
百幾蚊對你黎講濕濕碎啦= - = Posted at 2008-07-24 01:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小李small 於 2008-07-23 11:51 PM 發表:
你就正啦... 有咁多野 我想要一把劍都冇呀 要自己出錢買
|
網主回覆
問李建文借吧.. Posted at 2008-07-24 01:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lam. 於 2008-07-23 11:13 PM 發表:
你收獲都好豐富下喎 .___. 好正
|
網主回覆
maybe啦=] Posted at 2008-07-24 01:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
PoKok 於 2008-07-23 09:40 PM 發表:
勁..........
|
網主回覆
ok啦=] Posted at 2008-07-24 01:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
雪紛飛 於 2008-07-23 08:36 PM 發表:
留個comment 4 u,好耐冇見你,更加無可能見到你著裙啦- -
|
網主回覆
頭先見到啦.. Posted at 2008-07-24 01:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
路人甲 於 2008-07-23 08:23 PM 發表:
cm for you
|
網主回覆
謝cm=] Posted at 2008-07-24 01:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小鬼<3 於 2008-07-23 08:19 PM 發表:
我在此祝福你老豆-_- 我日日返學都見你著裙 但係次次買6合彩一粒字都唔中 係咪你既問題?
|
網主回覆
你咪日日都買睇下中唔中-___- Posted at 2008-07-24 01:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你媽咪 唔係真係敢惡啊! 係我 我一定會好驚 激到佢 都唔知會唔會打埋人的加 HOHOHO 我覺得adidas的款好少又唔靚 我鐘意nike多的同埋有個R字頭既牌子 唔知點串 HOHOHO 因為我多出外打球AND玩 HOHOHO
|
網主回覆
你點會驚- -?!
你唔係話天不怕地不怕嫁咩- -?!
不過淨係驚我= - =
哈=] Posted at 2008-07-24 01:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|