fin12
暱稱: *Fin×_]|!×,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再 見. 我 的 qooza =...
中秋節快樂;;
攰.
行社.加油啦
忙;;
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 259
今日人氣: 3
累積人氣: 3399
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 23 日  星期三   晴天


好攰呀... 分類: 未分類

今日1點起身

老豆放假

所以1齊去飲下午茶

 

之後就去左北江訂書

訂完之後呀媽話同我買3

買左2條褲.2件3.1條裙.4對物同1對c物

本人好少著裙[唔計番學- -]

如果你見到我著既話你個日就要去買6合彩

因為你真係好lucky

 

番到屋企坐都未坐低

老豆就話同我買鞋

跟住由於我好攰既關係

所以我地冇去到YL

只係去左頌富

 

本來睇岩左對nike

都係400幾

但係點知冇細碼T_T

跟住就揀對綠色既adidas

係新出既super star黎嫁

襯埋yyc青bb既style

不過600幾蚊

今次我老豆1定比我呀媽鬧死-__-

 

發表時間:2008-07-23 07:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 fin12 的日誌)


love_mcdull 於 2008-07-24 02:09 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_mcdull 於 2008-07-24 12:54 PM 發表:
你已經中咗獎,去我個BLOG度領取啦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

e+去= - =
Posted at 2008-07-24 01:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_kin 於 2008-07-24 09:16 AM 發表:
尋日惡意灌水..sor~
而家打返比你..
我d錢用得好快...
不如你著1次裙比我撞到..
跟住比我去中1次6合彩...
為果d賭徒粒返馬會錢...
而家又要用多百幾蚊買返隻手指...
唉..

呀媽叫我去買鞋我都唔買...
買咁多哂錢..(擺明諷刺自己..用左6百蚊買cons)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

百幾蚊對你黎講濕濕碎啦= - =
Posted at 2008-07-24 01:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小李small 於 2008-07-23 11:51 PM 發表:
你就正啦...
有咁多野
我想要一把劍都冇呀
要自己出錢買
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

問李建文借吧..
Posted at 2008-07-24 01:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lam. 於 2008-07-23 11:13 PM 發表:
你收獲都好豐富下喎 .___.
好正
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

maybe啦=]
Posted at 2008-07-24 01:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PoKok 於 2008-07-23 09:40 PM 發表:
勁..........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok啦=]
Posted at 2008-07-24 01:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



雪紛飛 於 2008-07-23 08:36 PM 發表:
留個comment 4 u,好耐冇見你,更加無可能見到你著裙啦- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

頭先見到啦..
Posted at 2008-07-24 01:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路人甲 於 2008-07-23 08:23 PM 發表:
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm=]
Posted at 2008-07-24 01:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小鬼<3 於 2008-07-23 08:19 PM 發表:
我在此祝福你老豆-_-
我日日返學都見你著裙
但係次次買6合彩一粒字都唔中
係咪你既問題?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你咪日日都買睇下中唔中-___-
Posted at 2008-07-24 01:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



laitszchung 於 2008-07-23 07:58 PM 發表:
你媽咪 唔係真係敢惡啊!
係我 我一定會好驚
激到佢 都唔知會唔會打埋人的加
HOHOHO
我覺得adidas的款好少又唔靚
我鐘意nike多的同埋有個R字頭既牌子
唔知點串 HOHOHO
因為我多出外打球AND玩
HOHOHO
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你點會驚- -?!
你唔係話天不怕地不怕嫁咩- -?!
不過淨係驚我= - =
哈=]
Posted at 2008-07-24 01:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]