fin12
暱稱: *Fin×_]|!×,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« August 2022 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
再 見. 我 的 qooza =...
中秋節快樂;;
攰.
行社.加油啦
忙;;
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 259
今日人氣: 1
累積人氣: 3339
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


中頭獎-__- 分類: 未分類

比人點中左..

♥必須發表一篇文章,將所有愛的問題答出來`

♥寫完所有愛的問題後,請點名10位朋友繼續下去`

♥注意!被點名的人不能重複`

♥未滿10人者屬違規,會有報應!`

♥拍拖中的人會分手`

♥單身的會一年內交不到男/女朋友`

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

♥點我既人:親愛的蛋黃=]

♥寫出填寫日期:2008年7月24日

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

♥愛的食物:糖糖`

♥愛的音樂:westlife`

♥愛的店舖:些粉`

♥愛的顏色:粉紅`

♥愛的國家: france`

♥愛的工作: 打blog`

♥愛的休閒:msn`

♥愛的科目:音樂同ENG`

♥愛的甜食: 雪糕`

♥愛的個性:傻..

♥愛的口頭禪: Hey!!

♥愛的女人:ms law`

♥愛的男人:矮仔..

♥愛的節日:Christmas`

♥愛的香水:no啦...軒軒牌香水好冇- -?!

♥愛的運動:排球掛= - =

♥愛的定義:鍾意-__-

♥愛我的人:好似冇乜- -''

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

[1]傳給10個人;

[2]照內心想法打;

[3]被點到不可不寫,否則,今生今世獨終老..

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

中獎名單:

1.ms law`

2.牛屎`

3.annkie`

4.任ming`

5.小鬼`

6.PP`

7.LN`

8.賴涌`

9.大李`

10.金鷹`

[由於樊欣比人點左,所以我都唔點la]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

你覺得1如何:最好既miss`

你覺得2如何:癲婆1大隻`

你覺得3如何:好好笑`

你覺得4如何:靚女1名`

你覺得5如何: 鬼ma..好得人驚呀`

你覺得6如何:得意lor`

你覺得7如何:1a正常少少既男性人類`

你覺得8如何:傻..

你覺得9如何: 同小李好似`

你覺得10如何: 電腦白痴-__-

發表時間:2008-07-24 03:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 fin12 的日誌)


MOnivIoUS﹏軒 於 2008-07-27 07:42 AM 發表:
點解伯俾人點ge??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔明-__-''
Posted at 2008-07-27 10:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



laitszchung 於 2008-07-26 04:35 PM 發表:
我係少少蠢 唔係好蠢 因為我知1+1=2
你唔知 我太sma啦 HAHAHA
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你錯啦..
1+1係等於11呀=p
Posted at 2008-07-27 10:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大李 於 2008-07-26 09:07 AM 發表:
我估jj1994719jj係肥b豪..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

擺明就係啦-___-''
Posted at 2008-07-26 03:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小鬼<3 於 2008-07-25 10:25 PM 發表:
jj1994719jj 係邊個- -
你知唔知佢講d野好岩
我支持你呀兄弟!!
乜我好得人驚咩?
你應該話我可愛-b-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小鬼真係好可愛呀- -
咁得未- -
Posted at 2008-07-26 03:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jj1994719jj 於 2008-07-25 04:46 PM 發表:
劉祖如 介紹你班D人咁特別既 =_= cm*sup!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm=]
Posted at 2008-07-25 05:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



laitszchung 於 2008-07-25 09:29 AM 發表:
我覺得8一的都唔傻囉
都唔知佢有幾省目
只不係有少少蠢鈍姐
你已經係Westlife的粉絲啦
HOHOHOHO
CM FOR YOU
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係少少蠢..
係好蠢XD
不過我都係-v-
 
Posted at 2008-07-25 05:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路人甲 於 2008-07-24 08:45 PM 發表:
點我有咩用呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好有用-V-
Posted at 2008-07-25 05:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miss 於 2008-07-24 07:20 PM 發表:
我同矮仔同級wor~~多謝晒1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

MISS LAW你好佢好多=]
Posted at 2008-07-25 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_kin 於 2008-07-24 07:17 PM 發表:
你覺得9如何:同小李好似`
算點..踩緊我?
我點同佢好似...
佢咁衰都似我?
我咁好人..
將我同佢1齊講簡直係1種好大既侮辱..
你搶哂我d人...搞到我唔知傳比邊個好...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你真係好好人呀..
咁得未- -?!
Posted at 2008-07-25 05:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



laitszchung 於 2008-07-24 04:20 PM 發表:
糖食得多唔好加 遲的要裝假牙加 HOHOHO
愛的音樂:westlife`係錯的 因為westlife係組合 唔係歌 HOHOHO
愛的店舖:些粉`錯早 係7-11 HOHOHO
愛的工作: 打blog`唔係工作 係興趣 HOHOHO
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我鍾意咁打你吹得我脹-v-
Posted at 2008-07-25 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]