|
|
2011 年 7 月 11 日 星期一  |
F.1結束;;升F.2~  |
分類: 全部 |
F.1結束;;;
耍升F.2lu...
估唔到原來時間過得咁快;;
已經準備升啦~
雖然係過去幾個月入面;;
有開心既事;;
有唔開心既事;;
但最後都變番好''
我知道可能下年唔會成班入番同一班;;
但係我都好開心``
可以同你地一班''
不過頭先同老師講拜拜個時;;;
好唔開心囉;;
覺得好似以後都見唔到咁''
希望我可以同FD籽一班;;;
唔想同唔係幾熟既同學一班[[驚ING]]
唔跳點開口同佢地講野--
我要同神講;;;
比我同佢地一班啦!!!PLZ!!
留CM!!!
PLZ!!!THX!!!
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 99 | »
|
|