|
|
2011 年 7 月 13 日 星期三  |
暑假到了```  |
分類: 全部 |
暑假原來已經到左;;
本來係咁期待暑假來臨既我''
唔知點解會感到失落``
這種感覺就好似小學六年級既最後一日咁;;
可能因為1D班帶比我好多好多野``
仲有我既好好好朋友;;;肥汶;;YANB
如果唔係佢地''
我都唔會係E間學校識到好多人;;
多謝你地丫```
暑假;;;;;
要番學校上英文班;;;;打排球'''
仲要做好難既暑期作業-3-
唉~~
留CMCM!!!
PLZ!!!!THX!!!!!
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 99 | »
|
|