

|
2008 年 2 月 26 日 星期二
哇..琴日好得人驚呀..我既日記人氣升左去33人呀..好勁呀..今日我睇番.. 我真係嚇親..平時都係8-15一日嫁嗎..哇..好得人驚呀..but係好事.. yeah~~..琴晚小嘉既呀媽call黎..點知..隕嘉病左..番唔到學..得我一個.. 我唔中2一個人既feel..一d都唔開心..and very 悶..我遲左出門.. 呀楠個fd不嬲都好早出門既..有時同我地一樣時間..唔知係埋我行得快呢.. 我咁遲先出門..我竟然見到佢喎..唔知點解..佢成日望過黎..經過星期五個日既放學.. 我覺得佢好高..加上個眼神好有殺傷力..嚇親..so..佢一望過黎..我就望第2個地方.. 希望佢睇唔出啦...住到學校..好悶呀..數學有小測..(得我地班有..)好難呀.. 唔知係埋上次既打擊.我對住d數....好呆呀..今日唔知幾時..我知道左呀楠全級第幾啦.. 聽講係8x..唉..我都係呀..如果入唔到A/B班..好大機會同佢一班..唔知係開心定唔開心.. 2樣都有小小啦..唉..中文..悶..通識..OK啦..LUNCHTIME悶呀..唉..我真係覺得我近視深左.. 上堂呀SIR寫既字我都睇得唔清..在加上..LUNCH楠又係不遠既前面望過黎..我要咪住眼,.. 睇多幾眼先知係佢..失敗..之後我入左班..點知..個死人謝X朗冇啦啦入我地班喎.. 我啦啦聲'八'係桌到扮訓教..YEAH~~..唉..死啦..佢仲係我個社嫁..聽日埋大排時間見到佢囉.. 唉..死啦..放左學去小嘉屋企搵佢...佢唔係屋企喎..咁D野點算呀..D社3點呀.>< CALL佢又冇人聽..><算啦..聽日先俾佢..聽日係一個好期待..又害怕既一日..我記得日期... 某人既生日..我唔知點面對..我可以當咩都唔知咁過吐我做唔到呀..唔諗..但個心跳得好快.. 去比賽都冇咁驚..忘記一個人真係好難..聽日同小坷行銀座個邊去運動場.. LUNCH就去銀座既....好似叫咩珊瑚寶..個名好怪..我都唔知係邊呀..D FD話D味唔錯.. 又近..去試下都唔驚啦..我信得過佢地..唉...好驚呀..岩岩小坷呀媽又call黎啦.. 佢話可能聽日都唔番得呀..死啦..咁點算呀..(冇人同我一齊番學啦..點算呀..><) but..聽日佢呀媽在call黎..如果ok既就番..唔係既就唔番..希望ok啦..番啦..唉.. 唉..點解聽日有咁多都唔番嫁..呀妖都唔番..唉..好驚呀555..(晏d打..) ![]() ![]()
2008 年 2 月 25 日 星期一
wo~~..琴日我玩完跳樓機..從100樓咁既心情落左去谷底..之後在上番去40樓.. 依家諗番..我覺得琴日發生既事..完全唔係琴日..好似係幾日前所發生咁..唔似琴日.. 今年既第1次喊..我要好好記住..2月24號..琴日真係好呆呀..呀媽同我講野.. 我有事都聽唔到..會唔會太誇呀..?一d都唔誇..親身去試過先知道..我唔想聽日又黎d咩打擊... 我唔想在跳去谷底呀..唉..3月9號..係呀爸既生日..咁岩..琴日Miss派左回條.. 係3月9號去女行..去既地方我覺得好正呀..粉嶺薰衣草百花農莊(我中2薰衣草..因為我LIKE紫色) 之後去沙田香港中文大學校園..之後去錦田文物徑..之後錦田'香'村俱樂部AND.. 有機士多啤梨園..我好中2食士多啤梨..正呀..價錢都唔係好貴..SO..呀爸話一齊去..YEAH~~.. 我估..個日會好開心..唉..聽日要番學啦..中文說話我都未做好呀..好難呀..唔知點做開頭.. 轉左板..之前個個唔令呀..依家依個圖..(我竹得有DD驚..大家睇下圖既中間有一個好得人驚閎人頭..) 依隻歌我覺得好好聽呀..好有FEEL..係屋企真係悶到爆..憬學校好過屋企100倍呀.. 上下網..玩1跑..做下功課..(唔記得左電腦都有功課..)中文說話仲未諗到呀..唉.. 慘啦..慘啦..唉./.就講藝人不雅照片啦..(雖然講黎講去都係依樣..好過講肥姐呀..and落雪..><) ![]() ![]()
2008 年 2 月 24 日 星期日
本身諗住依幾日都唔打日記啦..但係..個心好似有好多野想講..好唔舒服.. 一早就起左身..到左10:40..我搵家長日個張回條..一睇..目瞪口呆..個到寫住10:45要見.. 點知我睇成11:45..只好啦啦聲著3出去..去到樓下..見到呀楠..(之前既我..會信係緣份..但係.. 依家既我..係信巧合..)佢同佢呀媽一齊..遠睇..佢呀媽都幾高下..佢好似見唔到我.. 上到頌富..見到小嘉既呀媽..講句hi就走啦..去到學校..見到彤彤..之後見家長.. 呀爸冇黎到..等唔到呀爸黎..太大打擊啦..之前個個成績..我好易就入到A/B班..好可惜.. 依家依個成績唔得呀..差D..差D依2隻字對我黎講真係差少少..但係..當我對住D成績.. 我就講唔出差D依2隻字..因為..差D.係差好多..依家覺得A/B班離我月黎月遠..睇得到... 但捉唔到..冇事..冇事..我冇喊到..但到Miss講起數學..我既淚水停唔到..流左出黎.. 係傷心時..最好的安慰是哭..而不是身邊人的說話..我坐住呀爸開既車番屋企.. 我覺得我成個人好似心不在焉..心情蕩漾..我完全唔知自己做緊咩..有時仲坐係到發呆.. 真係好大既打擊呀..我依家完全冇曬信心..無精打彩咁..呀爸呀媽番左黎..我都冇同佢地講出一句野.. 我只想靜靜咁諗野..我連食飯都唔想食..餓都唔餓..冇曬胃口..只想靜一靜..我覺得好累呀.. 係埋心理作用呢..?我好想見下一個人呀..好想同佢傾計呀..打擊太大啦..太大啦...... ![]() ![]() |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||