

|
2008 年 1 月 25 日 星期五
今日好平常..電腦2堂..唉..派試卷..唉..又係咁..差2-3分先合格.. 睇黎個天真係唔中2我呀..我出去睇電腦平均分呀嗎..個呀Sir.. 講左一句令我好無奈又驚既野..(其實我好心痛你呀..)我聽到嚇到我呀.. 好無奈呀..之後我啦啦聲講左一句..(呀Sir..其實我都好心痛我d成績嫁.. 差個D啄..之後呀Sir笑左幾笑..我就走左啦..佢個句令我好反感呀..>< 唉..今次我有好多肥左呀..唉..算啦..算啦..只好下次..下次要+油呀..唉.. 天氣好cold呀..+上又落雨喎..仲cold..上世史..Miss講講下書.. 俾群眾要求之下..講左dd有關南京大x殺既事..(講依d我地班先有興趣..) 我覺得好好呀..我中2講南京大x殺既事..之後數學..見到個Miss.. 我不知不覺間..覺得冇咁開心..又係做數..做數...煩呀..唔想做啦.. 之後係連堂英文..想死呀..悶到死..唉..有一日係冇英文..幾好呀.. 之後lunchtime..調左位之後..我都係一個人坐..因為方寶同蔚一齊坐.. 多左我一個..都可以一齊嫁..but..丁同劉咁岩格開我同佢地..衰人.. 之後小嘉叫我出去同佢一齊玩..but..呀楠黎左我地班..佢借野.. 我冇膽出去見佢..只好係一角..同小嘉好細聲講野..冇幾耐..我出左去.. 連續咁見到佢好多次..好綵.佢見唔到我..我都唔知自己諗緊咩. 想點做好..好快就過左一個lunchtime啦..好快..中文..yeah.. Miss冇番..因為我勁唔想上佢個中文堂..好悶呀..之後中史..我見到呀瑩.. 就黎訓咁..(好好笑...)我好衰呀..笑人..哈哈..之後放學啦..去左合唱團.. 4:50先放..之後去左家政..整野..整到6:00先走..同琴日一樣..6:30先番到屋企.. 累呀..係合唱團舍陣..Miss講左比賽既日期啦..2月27..係我地school既6運會.. 我不嬲都唔中2去6運會嫁...如果有機會唔去既話..我一定好開心.. 但係..我一聽到Miss講依個日期..I an at sea..我唔知點解..我會覺得... 我唔想係個日去比賽..好唔開心..點解呀..?可能係..依個日期既背後既意思.. 對我黎講太大打擊..太多事啦..小嘉見到番屋企個陣..都有d悶悶不樂.. 佢講左一句..令我一世都冇可能做到既野..佢講(一刀兩段..乜都完..)但係.. 我做唔到小嘉所講既..我好希望2月27..永遠都唔好黎..因為我唔知點面對.. 雖然同我一d關係都冇..It's time for bed...8.. ![]() ![]()
2008 年 1 月 24 日 星期四
今日好唔開心呀..一早就俾班上2個人串喎..好唔爽..仲好嬲呀..>< 唉..真係唔中2依班呀..坎其他班我深信一定開心過依班.. 我都未見過一班咁唔合作...咁多是非嫁..如果班上有好多人都憎某d人.. 咁唔曬一班啦..咩活動都唔曬做咩..我真係覺得王上d女仔.. 好好珍惜眼前人呀..幫過你既..唔好在咁落去啦..班一定有內戰.. 我唔想有依種班呀..好綵..都有好多人支持我..如果真係有內戰.. 我唔可以輸俾佢地嫁..我要佢地知道佢地所講同所做既野有幾過份.. ------------------------------------------------------------------------ 信用係好緊要嫁..但係..我都未見過一個Miss咁唔講信用..2次啦.. 星期三lunchtime個陣..個死人Miss吳唔係3樓喎..搞到我合唱團遲到. 都算啦..今日佢約好幾班既女仔去3樓..點知個人就走左佬.. 有好多人係門口等佢..好憎唔講信用既Miss.. --------------------------------------------------------------------------- 跳舞個陣..A寶講左一個連我都唔知既野..我太在意人地點睇我呀.. A寶真係講得岩呀..原來在意一早出左黎..我真係一D都唔知.. 唔係既..我都唔曬在意人地點講我..在意唔可以在我身上走... --------------------------------------------------------------------- 察身而過既感覺一d都唔好受..最重要既係..好近..好近咁察過.. 我知道佢係我旁邊...但佢唔知...我只好低頭咁行過佢身邊... 無聲無色..我驚佢見到我..好綵..佢唔知..有可能佢以經知道左.. 係我呃緊自己..佢唔知..就係依件事..我先知道原來我仲在意.. 係好在意呀..在意一D唔會發生既事..在意佢................ ---------------------------------------------------------------- ![]() ![]()
2008 年 1 月 23 日 星期三
唉..今日真係好煩呀..派左好多卷啦..不妨同大家講啦..我有n科唔合格.. 有一科差1分先合格..有一科差2分先合格..有一科差2.5分先合格.. 有一科差3分先合格..老天呀..係埋玩我嫁..唉..搞到我有想自x既想法.. (諗下..冇諗住做..)連個天都唔中2我啦..唉..都唔合點同屋企人講.. 佢地唔問我..我都唔打算講嫁1..但今日呀爸早番呀..點算呀..>< 唉..通識呀Sir好為我著想呀..知我仲差一分先合格..佢同我講..唔驚喎.. 一定拉到去50以上嫁喎..因為呀Sir會俾平時分..but..可能呀Sir冇睇小測分.. 我唔合格..又係差D啄咁多..我同呀Sir講呀..你會合格嫁..我唔會嫁..你會嫁.. 我唔會嫁..唔停咁講..講到我走之後先停左..唉..算啦..同一個呀Sir教.. 點解有d人會好高分..點解有d人會好差呢..?個答案有2個..答案就係我心里.. 我知點解..唉..真係幫唔到我呀..><冇心情打啦..lunch個陣..有好多奇怪事出左黎.. 'hi'到隻手..D班既幾個男仔..點解會咁做嫁.我個頭上好多?呀..唔講啦..諗緊點同屋企人講呀.. ![]() ![]() |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||