【啫喱】對不起=[♥..我啜屎姊妹啦''是該放手嗎?
哈哈哈'']kai左tim~=.=!!
fionaJerrY
暱稱: ''姐喱..]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 大堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
2008 年 12 月 27 日  星期六   寒冷


做錯了嗎''是該放手嗎.=]對不起-♥ 鬱悶 分類: 未分類

尋晚等人等到我想死''

整好囇d野,..等等等''

好啦..3點幾..佢竟然就話打緊機''激到爆炸..>.<!!!

唉''林左好多野牙!?

我同佢散係岩嫁..不過''總有留戀!!

有太多野都唔岩..同你一齊真係好幸福牙!?

不過一時ge拥有唔可以一世嫁..

係我太自私=[對唔住...我知道你唔介意

但係我地真係陌生左好多''喱個係事實''

有好多時候我好想陪你''但係次次都要講大話

真係好辛苦牙''散左.就咁就散左啦..

唉!♥..時候注定要放手''-就應該放手.>.''

悶屎我啦!!今晚我唔出街我唔性廖''呵

又唔知去邊好bo!!唉

今日又林到佢啦!!心情好悶啦!___!

好飽呀食完野''又肥左啦!!點算呢''?

唉唉唉!!!!有咩地方好去呢''?






訪客留言 (返回 fionaJerrY 的日誌)


【囡囡】 於 2009-01-06 10:02 PM 發表:
哈哈

我整唔到blog囉
註唔到~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leng 於 2009-01-04 01:42 AM 發表:
世界上係沒一定ge愛情.同埋沒一生一世=="
你想住同佢結婚咩??就算你想..會肯咩??當佢肯.佢依家講ge野??可以信嗎??就算就..佢遲d反口你又會點??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leng 於 2009-01-04 01:41 AM 發表:
世界上係沒一定ge愛情.同埋沒一生一世=="你想住同佢結婚咩??就算你想..會肯咩??當佢肯.佢依家講ge野??可以信嗎??就算就..佢遲d反口你又會點??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babiii sut 於 2008-12-27 08:47 PM 發表:
` 睇下你msn就知我係邊戈了^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

邊個''?唔知bo!!開估'!
Posted at 2008-12-27 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rika_love2U 於 2008-12-27 08:32 PM 發表:
仔死仔還在,下個更可ai,,,>唔好咁唔開心la,,
諗通左冇事存la,,=]
haPpy Fo U,,"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉''可能啦!?
  林少d''可能好d^^!thx你黎個令女貓喔!?
Posted at 2008-12-27 09:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





文章分類
全部 (2)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 138
最新文章
♥'從今開始該好好戀愛...
做錯了嗎''♥ 是該放...