|
|
2007 年 8 月 22 日 星期三 :)
2007-08-22
只剩下鋼琴陪我談了一天
睡著的大提琴 安靜的舊舊的
我想你已表現的非常明白
我懂我也知道 你沒有捨不得
你說你也會難過我不相信
牽著你陪著我 也只是曾經
希望他是真的比我還要愛你
我才會逼自己離開
你要我說多難堪 我根本不想分開
為什麼還要我用微笑來帶過
我沒有這種天份 包容你也接受他
不用擔心的太多 我會一直好好過
你已經遠遠離開 我也會慢慢走開
為什麼我連分開都遷就著你
我真的沒有天份 安靜的沒這麼快
我會學著放棄你 是因為我太愛你
2007 年 8 月 22 日 星期三 :)
踢波 
今日要補習...我是最遲的一個....
好快就補完""
番左屋企打左一陣機"
之後就去左搵阿駿...同佢玩左一陣"
7點就去左5人踢波"
著住對CONS...踢唔出水準...(不過我不嬲都冇咩水準....= =)
10點半就番左屋企
今日兆儀番左黎"
2007 年 8 月 21 日 星期二 :)
買齊la!! 
今日約左5點幾超超同豬林去左買書"
去到佢地已經係書局買緊新書"
之後我地去左一間2手野到買書"
超抵"買齊晒連500$都唔洗!!!不過我未買作業....
買完書我地番左市中心玩""
去左玩網球xdd
之後又去左食m記"
食完就一齊坐k52回家""
我細表妹係最佳女主角xdd
聽日先番黎....掛死人la =]你都會掛住我??
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 52 | »
|