|
|
2006 年 7 月 12 日 星期三 :)
最後一日 
今日,,,12/7/2006,,,係f.2最後一日,,,,
話咁快又1年,,,今年多左好多fd丫~
諗番起,,,f.2一入黎果陣,,,人都唔識多個,,,幾驚,,,
第一日番學果陣,,,同兔仔坐...一聽到佢阿娘阿爹係做police,,,嚇死我,,,
之後又有個身體機能有問題既阿sir做我班主任,,,唉....真係唔知點ga....
到左最後一日,,,想係2c班搵個唔識既人,,,都真係幾難~~!幾大改變~
講番今日,,,
7點搵左兔仔做我鬧鐘,,,唔該晒~
之後沖涼,,,換3,,,搞好晒d野之後,,,坐左係沙發,,,點知坐坐下訓著左,,,
結果今日又遲到,,,
番到去,,,岩岩好係早會,,,咁就早會啦...好熱...
之後去左hall,,,散學禮,,,坐坐下,,,頒社羽,,,阿!!!本身紅社應該係第2ga....但宜家...唉,,,,
i 左落毛毛都,,,好失望,,,
10點幾到,,,散學禮完左lu,,,
mrs ip走過黎,,,話我地班人個頭做咩丫!!之後又指左我個頭話,,,椰樹唔似椰樹...真係慘...
之後reccess,,,想叫我幫你買咪直接叫我lo~唔洗sd sms丫fa~~xdd""
recess,,,派成績表,,,阿sir買左好多糖,,,我地班友偷晒,,,不過,,,佢買糖d錢咪又係我地班,,,所以唔應該叫偷~
食到飽晒,,,之後放學,,,
去左同李鷹陽打機,,,打完機上左佢屋企,,,4點走人,,,
搭車同兔仔sms,,,但sd sd下訓著左,,,仲訓過黎龍tim,,,>^<
遲左去補習,,,補完習去左打機,,,之後番屋企,,,
7月17日我生日~仲有幾日炸~
星期日係咪燒野食呢?? 7月17日係咪有人陪我呢??
真係唔想f.2 咁快完,,,我仲未玩夠丫!!!
2006 年 7 月 11 日 星期二 :)
~~~第一次~~~ 
第一次用呢個日記,,,
今日番學,,,悶到吐,,,好難咁等到12點,,,閃人!!
同李鷹陽去左打機,,,打完機去左食野,,,之後去左市中心,,,同肥仔,,,李鷹陽,,,,周圍行左陣,,,
之後去左M記食野,,,見到好多同學仔~~癡左好多野食~~
之後去左大會堂等夠鍾,,,夠鍾la,,,我地坐上排,,,好難睇丫....>^<
我地用望遠鏡睇la,,,但最後又比人收左....冇得,,,
有幾個真係好好睇,,,一d都唔悶,,,drama~~
我阿娘黎左,,,冇得同佢地食,,,,好慘丫!!
最衰都係我阿娘!!
之後番黎傾左陣電話,,,,仲整埋個日記~
現左既時間係,,,,03:20am....
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 |
|