fionakim29
暱稱: 老虎狗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2008-02-02
FEEL SO GD~!
開心!
美中不足
攰...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
駿
謝sik
謝林
apple
Dicky
Eliza
Kawaii
manlo
Woody
毛倫
火倫
王伯
文a
李鷹陽
肥魚
林浩
超超
賢賢

    2006 年 7 月 12 日  星期三   :)   

最後一日 感動


今日,,,12/7/2006,,,係f.2最後一日,,,,

話咁快又1年,,,今年多左好多fd丫~

諗番起,,,f.2一入黎果陣,,,人都唔識多個,,,幾驚,,,

第一日番學果陣,,,同兔仔坐...一聽到佢阿娘阿爹係做police,,,嚇死我,,,

之後又有個身體機能有問題既阿sir做我班主任,,,唉....真係唔知點ga....

到左最後一日,,,想係2c班搵個唔識既人,,,都真係幾難~~!幾大改變~


講番今日,,,

7點搵左兔仔做我鬧鐘,,,唔該晒~

之後沖涼,,,換3,,,搞好晒d野之後,,,坐左係沙發,,,點知坐坐下訓著左,,,

結果今日又遲到,,,

番到去,,,岩岩好係早會,,,咁就早會啦...好熱...

之後去左hall,,,散學禮,,,坐坐下,,,頒社羽,,,阿!!!本身紅社應該係第2ga....但宜家...唉,,,,

i 左落毛毛都,,,好失望,,,

10點幾到,,,散學禮完左lu,,,

mrs ip走過黎,,,話我地班人個頭做咩丫!!之後又指左我個頭話,,,椰樹唔似椰樹...真係慘...

之後reccess,,,想叫我幫你買咪直接叫我lo~唔洗sd sms丫fa~~xdd""

recess,,,派成績表,,,阿sir買左好多糖,,,我地班友偷晒,,,不過,,,佢買糖d錢咪又係我地班,,,所以唔應該叫偷~

食到飽晒,,,之後放學,,,

去左同李鷹陽打機,,,打完機上左佢屋企,,,4點走人,,,

搭車同兔仔sms,,,但sd sd下訓著左,,,仲訓過黎龍tim,,,>^<

遲左去補習,,,補完習去左打機,,,之後番屋企,,,


7月17日我生日~仲有幾日炸~

星期日係咪燒野食呢?? 7月17日係咪有人陪我呢??

真係唔想f.2 咁快完,,,我仲未玩夠丫!!!

 
 
發表時間:2006-07-12 08:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2006 年 7 月 11 日  星期二   :)   

~~~第一次~~~ 愉快


第一次用呢個日記,,,

今日番學,,,悶到吐,,,好難咁等到12點,,,閃人!!

同李鷹陽去左打機,,,打完機去左食野,,,之後去左市中心,,,同肥仔,,,李鷹陽,,,,周圍行左陣,,,

之後去左M記食野,,,見到好多同學仔~~癡左好多野食~~

之後去左大會堂等夠鍾,,,夠鍾la,,,我地坐上排,,,好難睇丫....>^<

我地用望遠鏡睇la,,,但最後又比人收左....冇得,,,

有幾個真係好好睇,,,一d都唔悶,,,drama~~

我阿娘黎左,,,冇得同佢地食,,,,好慘丫!!

最衰都係我阿娘!!

之後番黎傾左陣電話,,,,仲整埋個日記~

現左既時間係,,,,03:20am....

 
 
發表時間:2006-07-12 03:05 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]