fionakim29
暱稱: 老虎狗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2008-02-02
FEEL SO GD~!
開心!
美中不足
攰...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
駿
謝sik
謝林
apple
Dicky
Eliza
Kawaii
manlo
Woody
毛倫
火倫
王伯
文a
李鷹陽
肥魚
林浩
超超
賢賢

    2006 年 7 月 21 日  星期五   :)   

[ 此日誌受密碼保護 ]



請輸入瀏覽密碼:  

 
 
發表時間:2006-07-23 04:53 AM


    2006 年 7 月 20 日  星期四   :)   

BBQ""第4日,,, 愉快


20/7 bbq,,,第4日了,,,很幸福,,,

今日唔洗補習,,,可以訓晏d,,,12點,,,一訓醒,,,我阿娘已經放工番左屋企,,,

沖涼洗頭,,,之後兔仔話我知我讀3B,,,我同問左謝sik賢話我有咩人同我同班,,,好多人丫~正""

之後李鷹陽打黎,,,話改左12點燒?!?!我唔知wo,,,

之後好快咁買完野就去,,,去到,,,好少人,,,得5個,,,

冇LALA有人令左支水槍黎,,,溼晒丫,,,真係慘,,,之後黃WING琳佢黎左,,,坐左陣,,,佢地就走左,,,都唔知黎咩,,,

之後我見日落,,,我又入左龍鼓灘,,,睇完日落,,,換左件晒,,,8點出番黎,,,佢地已經就燒完,,,我,,,毛毛,,,謝林燒埋D野食佢,,,

之後出左沙灘玩,,,玩數字波,,,好好玩~BOB真係好錫佢老婆~SOR,,,肥仔,,,我真係冇心掟你個頭,,,

之後仲玩左陣抄,,,就走LU,,,走先發覺,,,我唔見左件3,,,但搵唔番,,,>^<,,,

之後我同李鷹陽去左打機,,,打完就走人,,,聽日去書展,,,正~

今日黎左既人,,,李鷹陽,,,肥仔,,,毛毛,,,謝林,,,BOB,,,BOB老婆,,,KAMMY,,,波子,,,MANLO(唔知有冇,,,不過有人話佢黎過,,,),,,C威,,, 多謝同我講過生日快樂既人,,,

番到屋企,,,沖涼先頭,,,傾電話,,,訓覺,,係咁,,,再見~


    我愛你           我愛你 
    我愛你我         我愛你我  
    我愛你我愛       你我愛你我 
  我愛你我愛你  我愛你我愛你
  我愛你我愛你我愛你我愛你
  我愛你我愛你我愛你我愛
   我愛你我愛你我愛你我愛
    我愛你我愛你我愛你
  我愛你我愛你
 我愛你
    


 


 
 
發表時間:2006-07-21 04:22 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2006 年 7 月 19 日  星期三   :)   

第三日 驚訝


19/7,,,你陪我既第3日,,,
 
一起身,,,10點了,,,今天要補習,,,遲左少少去,,,做MATHS,,,做到人到傻,,,做唔晒,,,要留底做,,,做到1點,,,之後番左屋企
令野比李鷹陽,,,之後打左一個鍾機,,,之後去食飯,,,食食下,,,個侍應係杜杜阿媽?!?!佢係咁問我地佢係學校點...
之後李鷹陽要練波,,,SO,,,我又入左龍鼓灘,,,去左佢屋企,,,
去左佢屋企,,,睇傻豹遇著烏SIR SIR,,,好好笑,,,但睇完都7點了,,,佢地開飯LA,,,佢8口2娘叫我同佢地食,,,^^"
我冇唔好,,,我要番屋企,,,我阿娘煮左我飯,,,下次先,,,
之後我就番屋企,,,番到去,,,點知我阿娘又去左街,,,冇人同我食,,,
早知係兔仔屋企食埋飯先la!!
之後我下廚,,,但竟然一時失手,,,冇睇火丫,,,
煎蛋,,,變左炸蛋,,,好失敗!!
之後清理埋現場,,,等阿娘買野食,,,
食完之後睇埋戲,,,就訓,,,
係咁,,,再見,,,
p.s.  你真的願意玩這個一生一世的遊戲嗎?
 
 
 

 
 
發表時間:2006-07-21 03:48 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]