|
|
2006 年 7 月 21 日 星期五 :)
[ 此日誌受密碼保護 ]
發表時間:2006-07-23 04:53 AM
2006 年 7 月 20 日 星期四 :)
BBQ""第4日,,, 
20/7 bbq,,,第4日了,,,很幸福,,,
今日唔洗補習,,,可以訓晏d,,,12點,,,一訓醒,,,我阿娘已經放工番左屋企,,,
沖涼洗頭,,,之後兔仔話我知我讀3B,,,我同問左謝sik賢話我有咩人同我同班,,,好多人丫~正""
之後李鷹陽打黎,,,話改左12點燒?!?!我唔知wo,,,
之後好快咁買完野就去,,,去到,,,好少人,,,得5個,,,
冇LALA有人令左支水槍黎,,,溼晒丫,,,真係慘,,,之後黃WING琳佢黎左,,,坐左陣,,,佢地就走左,,,都唔知黎咩,,,
之後我見日落,,,我又入左龍鼓灘,,,睇完日落,,,換左件晒,,,8點出番黎,,,佢地已經就燒完,,,我,,,毛毛,,,謝林燒埋D野食佢,,,
之後出左沙灘玩,,,玩數字波,,,好好玩~BOB真係好錫佢老婆~SOR,,,肥仔,,,我真係冇心掟你個頭,,,
之後仲玩左陣抄,,,就走LU,,,走先發覺,,,我唔見左件3,,,但搵唔番,,,>^<,,,
之後我同李鷹陽去左打機,,,打完就走人,,,聽日去書展,,,正~
今日黎左既人,,,李鷹陽,,,肥仔,,,毛毛,,,謝林,,,BOB,,,BOB老婆,,,KAMMY,,,波子,,,MANLO(唔知有冇,,,不過有人話佢黎過,,,),,,C威,,, 多謝同我講過生日快樂既人,,,
番到屋企,,,沖涼先頭,,,傾電話,,,訓覺,,係咁,,,再見~
我愛你 我愛你
我愛你我 我愛你我
我愛你我愛 你我愛你我
我愛你我愛你 我愛你我愛你
我愛你我愛你我愛你我愛你
我愛你我愛你我愛你我愛
我愛你我愛你我愛你我愛
我愛你我愛你我愛你
我愛你我愛你
我愛你
2006 年 7 月 19 日 星期三 :)
第三日 
19/7,,,你陪我既第3日,,,
一起身,,,10點了,,,今天要補習,,,遲左少少去,,,做MATHS,,,做到人到傻,,,做唔晒,,,要留底做,,,做到1點,,,之後番左屋企
令野比李鷹陽,,,之後打左一個鍾機,,,之後去食飯,,,食食下,,,個侍應係杜杜阿媽?!?!佢係咁問我地佢係學校點...
之後李鷹陽要練波,,,SO,,,我又入左龍鼓灘,,,去左佢屋企,,,
去左佢屋企,,,睇傻豹遇著烏SIR SIR,,,好好笑,,,但睇完都7點了,,,佢地開飯LA,,,佢8口2娘叫我同佢地食,,,^^"
我冇唔好,,,我要番屋企,,,我阿娘煮左我飯,,,下次先,,,
之後我就番屋企,,,番到去,,,點知我阿娘又去左街,,,冇人同我食,,,
早知係兔仔屋企食埋飯先la!!
之後我下廚,,,但竟然一時失手,,,冇睇火丫,,,
煎蛋,,,變左炸蛋,,,好失敗!!
之後清理埋現場,,,等阿娘買野食,,,
食完之後睇埋戲,,,就訓,,,
係咁,,,再見,,,
p.s. 你真的願意玩這個一生一世的遊戲嗎?
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|