fionakim29
暱稱: 老虎狗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2008-02-02
FEEL SO GD~!
開心!
美中不足
攰...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
駿
謝sik
謝林
apple
Dicky
Eliza
Kawaii
manlo
Woody
毛倫
火倫
王伯
文a
李鷹陽
肥魚
林浩
超超
賢賢

    2006 年 9 月 24 日  星期日   :)   

[ 此日誌受密碼保護 ]



請輸入瀏覽密碼:  

 
 
發表時間:2006-09-25 02:01 AM


    2006 年 9 月 21 日  星期四   :)   

冇見你,,, 不安


今日一起身,,,7點多d,,,係屋企慢慢咁汁野沖涼,,,7點40分出門口,,,本身想搭7點45分班車,,,但係我遲左,,,目送了,,,><

去到美樂果陣,,,撞到李鷹陽~終於唔洗一個人了,,,之後番到去,,,要早會,,,

好熱,,,校長真係好正~之後我地成班比人留左,,,話我地班d人成日比人抄,,,之後我地番上去,,,

上堂,,,英文邊玩邊做,,,勁~,,中文,,,冇咩野,,,CL,,,打機with 毛倫...

PTH,,,玩玩玩with 謝林,,,hist,,,聽project,,,MATHS,,,5分鐘,,,20題,,,做岩晒~!勁野,,,

之後去左練波,,,好熱,,,打到6點到...走左,,,之後去左玩,,,with 李鷹陽,,,之後番屋企,,,又同阿娘架,,,不過今次真係我錯,,,但你又可唔可以睇諒下我呢,,,後未到冇事,,,

p.s. 對唔住,,,楊兆儀,,,

 


 

 鄭融 - 紅綠燈

從小老師也加倍競爭 來教導我步過紅綠燈
右與左   必須清楚看爭
哪管一次做錯 也都可摧毀這生
何解我戀愛雙倍殘忍 從來是快樂過便不會僥幸
動作少 簡單偏偏最深
我怎可以做過 
最優秀路上行人

明明綠燈 轉眼變成紅燈
 假使相當勇敢 怎可挽回自身
 若要衝 損傷怎可以不留痕
 來又去 要找的際遇未接近
 明明綠燈 轉眼變成紅燈
 抬頭前望去 對面馬路如此吸引
 逐秒等 心急總加倍的難行
 難道我 要必先壯烈地犧牲 去換吻
 (如夜了 我衣衫太薄便歸家 靠綠燈)*

誰想到走錯死裡逃生 才明白教沒有夢想更不幸
若誕生 不好好開過心
也不可以被愛 我不過是像泥塵
Repeat (*) × 2 

 
 
發表時間:2006-09-21 09:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2006 年 9 月 20 日  星期三   :)   

好煩lo,,,謝太!! 呆滯


今日約左兔仔食早餐,,,大快活,,,食完番學校,,,

頭3堂完全唔知做咩,,,我訓左,,,之後ress,,,同毛倫打卓球,,,電話,,,

之後上pth,,,係咁串李永...好正!!

之後lunch,,,過左美樂食,,,之後玩左陣,,,番學校,,,

上math,,,聽下一d我一早學左既野,,,雖然,,,學左但都有d唔識,,,

phy,,,又係學晒,,,呵呵,,,之後放學,,,

4點要去補習,,,仆到咁番去,,,之後補補補,,,補到8點先走得,,,唉,,,番屋企,,,

番到去,,,謝太同佢細路係到,,,望一望部主機,,,唔撚同晒d樣既?!?!

之後冇理佢...食飯,,,食完番左入room傾電話,,,之後佢細路就走la,,,

之後我就走埋去部電腦到,,,想入歌,,,屌佢!!冇lala咩computer locked,,,屌!

做咩你地2條仆街要搞我部機!!!你地搞過d咩,,,12點自動熄!!咁我點,,,

點解,,,我讀書讀咁多個鍾,,,今日8點半番上堂,,,一放學就去補習,,,補到8點,,,足足11個半鍾!!

番到屋企,,,得4個鍾比我玩?!?!你地想點,,,,好憎你地,,,好撚憎!!!

我唔要留係呢個家!!

 
 
發表時間:2006-09-20 11:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]