|
|
2006 年 9 月 24 日 星期日 :)
[ 此日誌受密碼保護 ]
發表時間:2006-09-25 02:01 AM
2006 年 9 月 21 日 星期四 :)
冇見你,,, 
今日一起身,,,7點多d,,,係屋企慢慢咁汁野沖涼,,,7點40分出門口,,,本身想搭7點45分班車,,,但係我遲左,,,目送了,,,><
去到美樂果陣,,,撞到李鷹陽~終於唔洗一個人了,,,之後番到去,,,要早會,,,
好熱,,,校長真係好正~之後我地成班比人留左,,,話我地班d人成日比人抄,,,之後我地番上去,,,
上堂,,,英文邊玩邊做,,,勁~,,中文,,,冇咩野,,,CL,,,打機with 毛倫...
PTH,,,玩玩玩with 謝林,,,hist,,,聽project,,,MATHS,,,5分鐘,,,20題,,,做岩晒~!勁野,,,
之後去左練波,,,好熱,,,打到6點到...走左,,,之後去左玩,,,with 李鷹陽,,,之後番屋企,,,又同阿娘架,,,不過今次真係我錯,,,但你又可唔可以睇諒下我呢,,,後未到冇事,,,
p.s. 對唔住,,,楊兆儀,,,
鄭融 - 紅綠燈
從小老師也加倍競爭 來教導我步過紅綠燈
右與左 必須清楚看爭
哪管一次做錯 也都可摧毀這生
何解我戀愛雙倍殘忍 從來是快樂過便不會僥幸
動作少 簡單偏偏最深
我怎可以做過 最優秀路上行人
*明明綠燈 轉眼變成紅燈
假使相當勇敢 怎可挽回自身
若要衝 損傷怎可以不留痕
來又去 要找的際遇未接近
明明綠燈 轉眼變成紅燈
抬頭前望去 對面馬路如此吸引
逐秒等 心急總加倍的難行
難道我 要必先壯烈地犧牲 去換吻
(如夜了 我衣衫太薄便歸家 靠綠燈)*
誰想到走錯死裡逃生 才明白教沒有夢想更不幸
若誕生 不好好開過心
也不可以被愛 我不過是像泥塵
Repeat (*) × 2
2006 年 9 月 20 日 星期三 :)
好煩lo,,,謝太!! 
今日約左兔仔食早餐,,,大快活,,,食完番學校,,,
頭3堂完全唔知做咩,,,我訓左,,,之後ress,,,同毛倫打卓球,,,電話,,,
之後上pth,,,係咁串李永...好正!!
之後lunch,,,過左美樂食,,,之後玩左陣,,,番學校,,,
上math,,,聽下一d我一早學左既野,,,雖然,,,學左但都有d唔識,,,
phy,,,又係學晒,,,呵呵,,,之後放學,,,
4點要去補習,,,仆到咁番去,,,之後補補補,,,補到8點先走得,,,唉,,,番屋企,,,
番到去,,,謝太同佢細路係到,,,望一望部主機,,,唔撚同晒d樣既?!?!
之後冇理佢...食飯,,,食完番左入room傾電話,,,之後佢細路就走la,,,
之後我就走埋去部電腦到,,,想入歌,,,屌佢!!冇lala咩computer locked,,,屌!
做咩你地2條仆街要搞我部機!!!你地搞過d咩,,,12點自動熄!!咁我點,,,
點解,,,我讀書讀咁多個鍾,,,今日8點半番上堂,,,一放學就去補習,,,補到8點,,,足足11個半鍾!!
番到屋企,,,得4個鍾比我玩?!?!你地想點,,,,好憎你地,,,好撚憎!!!
我唔要留係呢個家!!
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 52 | »
|