|
|
2006 年 10 月 4 日 星期三 :)
星期3"
今日同兔仔去左食早餐,,,同你食咩都係咁好味~
之後番學,,,ENG"玩下聽下,,,CHIN"好想SMS,,,但掉左位,,,嗚嗚
CHEM"聽書,,,之後MISS 去左影相,,,打架,,隻手好痛,,,LUNCH,,,番美樂,,,李鷹陽要令黎,,,之後番SCHOOL
GEOG"聽書,,,施子真係好搞野~
ECON" MISS係最後果3分鐘要上黎,,,之後佢話因為要影相,,,毛倫就講,,,"大晒丫!"之後MISS收默書,,,毛倫又講"屌你丫,,," 之後MISS 又話,,,"唔好屌人LA..."哈哈~
之後要去影相,,,原來我好SHORT...
之後放學,,,支力就要番屋企抖~我好掛住你~
之後送埋李鷹陽搭車,,,我就番屋企LU~
4點45分,,,好早~
黑風暴雨
天氣 總不穩定 不懂掌管 雨勢未暫停
心跳 不肯安靜 轟天交響 聽意亂難平
視聽跟黑雨合拼 後悔始終太任性
敲打 過去現在的火拼
怎會 不知倒地 清醒一刻 錯過了限期
不愛 呼天搶地 終於崩潰 永遠地別離
面對終止界限線 就似曠世的苦戰
呼吸 到最後 想改變
狂風暴雨 誰可呼風喚雨
誰可 贈我 多一天多一秒 去奮力 抗爭天意
明知 定了限期 提起翻天傲氣
如果斷臂 單手支撐可以繼續撐得起你
心跳 終於安靜 一聲不響世界像暫停
不信 在硬拼 不清醒 太過份動情
面對終止界限線 為你我徹底苦戰
即使 最後 你聽不見
狂風暴雨 誰可呼風喚雨
誰可 贈我 多一天多一秒 去奮力 抗爭天意
狂風暴雨 狂哭捲起暴雨
情天下雨 居然想指天去咒罵 最終寬恕
2006 年 10 月 2 日 星期一 :)
無資格 
對唔住,,,我真係失敗,,,可以咁對自己女朋友暈左都唔知,,,對唔住,,,
今日好晏先起身,,之後發生左好多事...好傷心,,,好對唔住,,,
之後去九龍食飯,,,好飽,,,
之後留屋企,,,係巴士到傾電話,,,
番到屋企,,,之後沖涼,,,傾電話,,,
我根本無資格去唔開心,,,甚至流一滴眼淚都無資格,,,
只得一樣,,,就是恨!!
我決定要恨我自己!
2006 年 10 月 1 日 星期日 :)
[ 此日誌受密碼保護 ]
發表時間:2006-10-02 03:08 AM
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 52 | »
|