fionakim29
暱稱: 老虎狗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2008-02-02
FEEL SO GD~!
開心!
美中不足
攰...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
駿
謝sik
謝林
apple
Dicky
Eliza
Kawaii
manlo
Woody
毛倫
火倫
王伯
文a
李鷹陽
肥魚
林浩
超超
賢賢

    2007 年 1 月 25 日  星期四   :)   

歌詞


好想買forever love 隻碟丫...


愛你 不是因為妳的美而已
我越來越愛你 每個眼神觸動我的心
因為你讓我看見forever 才了解自己
未來這些日子 要好好珍惜

愛我 有些痛苦 有些不公平
如果真的愛我 不是理所當然的決定
感到你的呼吸在我耳邊 像微風神奇
溫柔的安撫 我的不安定
所以我要 每天研究妳的笑容
ooh 多麼自然

Forever Love Forever Love
 我只想用我這一輩子去愛你
 從今以後 你會是所有
 幸福的理由


愛情是場最美最遠的旅行
沿途雨季泥濘 偶爾阻礙我們的前進
感到妳的體溫在我懷裡 像陽光和絢
巧妙的融化 我的不安定
不可思議 證明我愛妳的理由

ooh 多麼自然

REPEAT*

妳感動的眼睛 我沉默的聲音
彷彿就是最好的證明

就讓我再說一次
I love you oh (直到永遠)

REPEAT*

Forever Love Forever Love
Forever Love

 


至少還有你

我怕來不及  我要抱著你
直到感覺你的皺紋  有了歲月的痕跡
直到肯定你是真的  直到失去力氣
為了你  我願意

動也不能動  也要看著你
直到感覺你的髮線  有了白雪的痕跡
直到視線變得模糊  直到不能呼吸
讓我們  形影不離

* 如果  全世界我也可以放棄
至少還有你  值得我去珍惜
而你在這裡  就是生命的奇蹟
也許  全世界我也可以忘記
就是不願意  失去你的消息
你掌心的痣  我總記得在那裡
*

我怕來不及  我要抱著你
直到感覺你的髮線  有了白雪的痕跡
直到視線變得模糊  直到不能呼吸
讓我們  形影不離
Repeat *

我們好不容易  我們身不由己
我怕時間太快  不夠將你看仔細
我怕時間太慢  日夜擔心失去你
恨不得一夜之間白頭  永不分離
Repeat *
在那裡


這2首歌...是我的心意...我愛你,,,

 
 
發表時間:2007-01-25 01:36 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2007 年 1 月 18 日  星期四   :)   

壞的好情人


誰人可好得過 長情專一的我
願意賣靈魂換你一笑的我

誰人可解釋我 為何這樣疼你
又傷你那樣多

待你好 若必需去得這麼盡
 要壞也是壞到底
 猶豫狂迷般執迷 如爸爸般專制
 常要獨佔著你身體

如果喜歡你 必需傷你 情願我躲避
 如果緊張你 就得管你 情願讓讓你
 不想吻你吻到 透不過氣
 害怕愛你愛到 愛的權利 變了利器

誰人可差得過 善妒多心的我
若你被旁人奪去 今世怎過
明明很珍惜你 力度總是較錯
著緊變作妒火

待你好 若必需去得這麼盡
 要壞也是壞到底
 猶豫狂迷般執迷 如爸爸般專制
 常要獨佔著你身體
 誰靠近你亦要打低

狂戀的感覺 好比兇器 盲目也鋒利
揚起這雙臂 在驅趕你 還扮護衛你
口中句句愛你 那麼正氣
但我卻已錯到 這種田地

如果喜歡你 必需傷你 情願我躲避
 如果緊張你 就得管你 情願讓讓你
 不想吻你吻到 透不過氣
 害怕愛你愛到 愛的權利 變了利器

 


 

p.s. 全是我心聲...

 
 
發表時間:2007-01-18 07:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2007 年 1 月 16 日  星期二   :)   

第一次 愉快


琴日,,,,我去左冬季嘉年華~~以前我連海洋公園我都驚,,,但為左你,,,,我去左玩...結果琴日我玩上癮!!

琴日放學,,,呃左我媽媽,,,話去食飯,,,但去左玩~去左坐960,,,係車到,,,阿琳係咁din,,,但我都仲係咁驚...

到左,,,行緊條天橋果陣,,,我見到d過山車...我有諗過走,,,但我又唔甘心...所以我硬著頭皮衝過去了,,,

一開始...我玩果個老鼠...我真係好驚...但見到你咁開心...我知道,,,我冇做錯,,,

之後又去左玩一個FING到PK既野,,,一開始,,,我驚到想死...但玩落...我係驚驚地,,,但果陣感覺,,,真係好正,,,係咁支叫~

玩完了,,,我發覺我一D都唔驚!!!之後我玩左好好好多野~

飛天X秋...激流,,2個FING FING FING既野,,,又玩埋吊腳果個過山車,,,仲有跳樓機!!好正!

我完全唔驚,,,仲好HING!!

走果陣,,,行番果條天橋,,,超超就講,,,喊住黎,,,笑住走~

我地搵左好耐先搵多果站,,,個個到好支力...坐962...冇條友睇風月,,,頂...

番到TM,,,兔仔仲諗緊坐唔坐到K52果陣...最後一架K52就係後面...兔仔落左車,,,但架K52冇等佢,,,

佢落車果到好黑,,,佢一定好驚...所以我打左比佢,,,咁岩...佢又打黎...我同毛毛落左車,,,我地跑跑跑,,,我係第一次跑得咁快,,,差D比車車死,,,但我冇理過...我只知道,,,前面有個人好需要我地,,,去到,,,兔仔喊,,,佢好驚,,,好嬲,,,

之後我地慢慢行...行到去美樂食晚飯,,,毛毛真係好朋友,,,佢又借錢我食飯,,,又請我坐的士,,,

係車到,,,我地仲傾左陣計~

1點幾,,,我番左屋企,,,傾完電話,,,我訓了,,,

 
 
發表時間:2007-01-16 04:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]