琴日,,,,我去左冬季嘉年華~~以前我連海洋公園我都驚,,,但為左你,,,,我去左玩...結果琴日我玩上癮!!
琴日放學,,,呃左我媽媽,,,話去食飯,,,但去左玩~去左坐960,,,係車到,,,阿琳係咁din,,,但我都仲係咁驚...
到左,,,行緊條天橋果陣,,,我見到d過山車...我有諗過走,,,但我又唔甘心...所以我硬著頭皮衝過去了,,,
一開始...我玩果個老鼠...我真係好驚...但見到你咁開心...我知道,,,我冇做錯,,,
之後又去左玩一個FING到PK既野,,,一開始,,,我驚到想死...但玩落...我係驚驚地,,,但果陣感覺,,,真係好正,,,係咁支叫~
玩完了,,,我發覺我一D都唔驚!!!之後我玩左好好好多野~
飛天X秋...激流,,2個FING FING FING既野,,,又玩埋吊腳果個過山車,,,仲有跳樓機!!好正!
我完全唔驚,,,仲好HING!!
走果陣,,,行番果條天橋,,,超超就講,,,喊住黎,,,笑住走~
我地搵左好耐先搵多果站,,,個個到好支力...坐962...冇條友睇風月,,,頂...
番到TM,,,兔仔仲諗緊坐唔坐到K52果陣...最後一架K52就係後面...兔仔落左車,,,但架K52冇等佢,,,
佢落車果到好黑,,,佢一定好驚...所以我打左比佢,,,咁岩...佢又打黎...我同毛毛落左車,,,我地跑跑跑,,,我係第一次跑得咁快,,,差D比車車死,,,但我冇理過...我只知道,,,前面有個人好需要我地,,,去到,,,兔仔喊,,,佢好驚,,,好嬲,,,
之後我地慢慢行...行到去美樂食晚飯,,,毛毛真係好朋友,,,佢又借錢我食飯,,,又請我坐的士,,,
係車到,,,我地仲傾左陣計~
1點幾,,,我番左屋企,,,傾完電話,,,我訓了,,,