今日好晏先起身,,,好彩有你炸,,,^^
十分鐘出門口,,,之後番到去,,,sms左陣,,,上英文,,,聽書!!我要考好d!! 世史...係咁抄野,,,支力...
之後放學...1037...都唔知番黎做咩...之後去左波子屋企玩,,,玩完落左去食lunch,,,之後要番學校"
去到,,,有人玩大富翁....唉,,,我就周圍玩左一陣,,,之後入hall,,,
2點入去,,,3點先開始...有冇搞錯...坐成粒鍾...之後有人令左11科第一名,,,超勁,,,全埸拍爛手掌""
之後睇表演,,,好眼訓...釣魚,,,4點半放,,,番屋企...
p.s.12月1日,,,就快就快5個月,,,願望時間~我要開開心心,,,要成日同你一齊!
唔知12最後一日,,,可唔可以同你一齊過,,,我真係好想...好想係2007年第一秒同你講....新年快樂,,,我愛你"
火海裡有浪暗湧
風吹也震憾半空
天災禍劫繼續失控
要被迫接受這傷痛
不相信快樂告終
怎可以去讓這幸福都斷送
閉目忍痛
只希望愛長留心中
要快樂原來絕不輕易
惆悵也沒意義
不如和你拼命試
覓個方式戀過不止
人始終難逃一死
明日會和誰可一起
從人海中覓到你
銘心刻骨越過生死
長廝守同捱悲喜
蒙著眼看世界
總也是甜美
當中不少驚喜
地球多得有你
不相信快樂告終
怎可以去讓這幸福都斷送
閉目忍痛
只希望愛長留心中
要快樂原來絕不輕易
惆悵也沒意義
不如和你拼命試
覓個方式戀過不止
人始終難逃一死
明日會和誰可一起
從人海中覓到你
銘心刻骨越過生死
長廝守同捱悲喜
蒙著眼看世界
總也是甜美
當中不少驚喜
地球多得有你
橫越世界百千里
從沒有人可媲美
我決心守護著
從心底愛著你
長廝守同捱悲喜
蒙著眼看世界
總也是甜美
當中不少驚喜
地球多得有你