|
|
2006 年 11 月 29 日 星期三 :)
最後一日,,, 
今日,,,eliza要走lu,,,再見,,,
今朝起身,,,打電話叫埋人起身^^,,,之後沖涼,,,出門口,,買水,,,
番到去,,,
要早會,,,前面班友又阻鬼住晒,,,><
企左一陣,,,之後番左上去,,,上堂,,,宜家唔比上堂sd sms,,,呠呠
math"聽書書,,英文"要默書,,,死左,,,geog"去左見社工~傾傾,,,其實我地冇你想像中咁好,,,不過其實已經夠晒有多"你都會祝福我地ga ho??
chin x2"聽下佢講書,,,阿sir又係到串人,,,不過真係好搞野,,,之後佢罰左訓覺果5個做分組討論,,,但差一個,,,佢搵左c子,,,放左,,,c子話佢9..佢比阿sir罵...c子喊了,,,抵死"
lunch,,,買麥牙糖,,,你一定會中2食"比鄭sir打,,,鳴,,,
econ"成班都好吵,,,比賽,,,我果組得我一個答問題,,,我令左4分...嘻嘻"
chem"訓下,,,讀下,,,開始支力了...
chis"聽聽下,,,訓左,,,好快起身讀書,,,因為我唔可以訓ga!!
放學,,,留堂,,之後去左巴士站同啟x,,,之後番左學校,,,
7點去左kfc,,,食dinner,,,食完坐船去機場,,,eliza要走了,,,
係巴士到,,,我同李鷹陽勁搞gag...我話跟住d空中小姐落車就岩,,,但係佢地全部都係番屋企,,,o晒,,,坐坐下,,,番番去上車到!!
之後我地就問隔離果個阿叔,,,佢話幾個站後就到,,,問完,,,坐左陣,,,好似到,,,我按鍾,,,但果uncle話,,,唔係呢個wo...之後我就話,,,邊條友按左鍾又唔落車,,,坐多陣,,,見到果個uncle,,,笑住咁new鼻,,,笑到我同李鷹陽咩咁,,,
落車,,,lost,,,唔知要去邊,,,係機場到跑左超耐,,,終於搵到la,,,不過佢就快走,,,好快咁影左d相,,,之後去左玩行理車,,,比人罵,,,好彩我走左姐,,,之後雷兄弟到,,,佢又的係...又可以咁影相,,,
好快,,,eliza要走lu,,,走之前,,,我地送野比佢,,,本身都冇喊,,,但一入到去離境,,,佢仲於喊左出黎,,,我地係出面大叫,,,88啦,,,黃伊俐,,,之後超多人望住我地,,,好羅...
之後李鷹陽因為....哭了,,,我地成班係機場hea左陣,,,走,,,之後佢地話去食糖水,,,好快食完,,,回家了,,,
P.S.還記得,,,以前,,,你說我是一個好的聆聽者MA,,,現左我也很想聽你的心事,,,我也想和你開開心心"不要再胡思亂想"
病了,,,要早點抖"
你的快樂傷悲 只有我能體會 讓我再陪你走一回
當你孤單你會想起誰
你的心情總在飛 什麼事都想去追 想抓住一些安慰
你總是喜歡在人群中徘徊 你最害怕孤單的滋味
你的心那麼脆 一碰就會碎 經不起一點風吹
你的身邊總是要許多人陪 你最害怕每天的天黑
但是天總會黑 人總要離別 誰也不能永遠陪誰
而孤單的滋味 誰都要面對 不只是你我會感覺到疲憊
當你孤單你會想起誰 你想不想找個人來陪
你的快樂傷悲 只有我能體會 讓我再陪你走一回
2006 年 11 月 26 日 星期日 :)
懶,,, 
好懶冇打,,,好鬼死懶,,,
星期5"
番學,,,我唔記得左,,,放學去左補習,,,之後去左買愛心魚蛋"
之後就去左manlo屋企,,,去到都ok多人,,,冇麻雀打,,,等多陣,,,幫manlo打,,,打左一圈,,,我食左3,4鋪,,,
之後打左陣winning,,,打完睇鬼片,,,ghost game生還者,,,我覺得好驚lo,,,之後走左,,,媽媽唔舒服,,,回家...
星期6"
一早要打波,,,練雙打,,,之後冇野做,,,周圍行,,,突然有一個地方有好多開心既回憶,,,所以我去左果到行下,,,
之後練球會,,,頂,,,同細路打,,,悶到死,,,打打下,,,有個好大既驚喜出現,,,happy!!
打完波,,,去左小學班主任屋企,,,打下機,,,之後番屋企,,,
星期日"
係屋企,,,之後去左街街,,,happy~
睇寶貝計劃,,,正"
2006 年 11 月 15 日 星期三 :)
黑色的一天,,,
事情我搞不懂....只知道你真的可能會恨我一世...
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 52 | »
|