fionakim29
暱稱: 老虎狗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2008-02-02
FEEL SO GD~!
開心!
美中不足
攰...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
駿
謝sik
謝林
apple
Dicky
Eliza
Kawaii
manlo
Woody
毛倫
火倫
王伯
文a
李鷹陽
肥魚
林浩
超超
賢賢

    2006 年 11 月 29 日  星期三   :)   

最後一日,,, 不安


今日,,,eliza要走lu,,,再見,,,

今朝起身,,,打電話叫埋人起身^^,,,之後沖涼,,,出門口,,買水,,,

番到去,,,

要早會,,,前面班友又阻鬼住晒,,,><

企左一陣,,,之後番左上去,,,上堂,,,宜家唔比上堂sd sms,,,呠呠

math"聽書書,,英文"要默書,,,死左,,,geog"去左見社工~傾傾,,,其實我地冇你想像中咁好,,,不過其實已經夠晒有多"你都會祝福我地ga ho??

chin x2"聽下佢講書,,,阿sir又係到串人,,,不過真係好搞野,,,之後佢罰左訓覺果5個做分組討論,,,但差一個,,,佢搵左c子,,,放左,,,c子話佢9..佢比阿sir罵...c子喊了,,,抵死"

lunch,,,買麥牙糖,,,你一定會中2食"比鄭sir打,,,鳴,,,

econ"成班都好吵,,,比賽,,,我果組得我一個答問題,,,我令左4分...嘻嘻"

chem"訓下,,,讀下,,,開始支力了...

chis"聽聽下,,,訓左,,,好快起身讀書,,,因為我唔可以訓ga!!

放學,,,留堂,,之後去左巴士站同啟x,,,之後番左學校,,,

7點去左kfc,,,食dinner,,,食完坐船去機場,,,eliza要走了,,,

係巴士到,,,我同李鷹陽勁搞gag...我話跟住d空中小姐落車就岩,,,但係佢地全部都係番屋企,,,o晒,,,坐坐下,,,番番去上車到!!

之後我地就問隔離果個阿叔,,,佢話幾個站後就到,,,問完,,,坐左陣,,,好似到,,,我按鍾,,,但果uncle話,,,唔係呢個wo...之後我就話,,,邊條友按左鍾又唔落車,,,坐多陣,,,見到果個uncle,,,笑住咁new鼻,,,笑到我同李鷹陽咩咁,,,

落車,,,lost,,,唔知要去邊,,,係機場到跑左超耐,,,終於搵到la,,,不過佢就快走,,,好快咁影左d相,,,之後去左玩行理車,,,比人罵,,,好彩我走左姐,,,之後雷兄弟到,,,佢又的係...又可以咁影相,,,

好快,,,eliza要走lu,,,走之前,,,我地送野比佢,,,本身都冇喊,,,但一入到去離境,,,佢仲於喊左出黎,,,我地係出面大叫,,,88啦,,,黃伊俐,,,之後超多人望住我地,,,好羅...

之後李鷹陽因為....哭了,,,我地成班係機場hea左陣,,,走,,,之後佢地話去食糖水,,,好快食完,,,回家了,,,


P.S.還記得,,,以前,,,你說我是一個好的聆聽者MA,,,現左我也很想聽你的心事,,,我也想和你開開心心"不要再胡思亂想"

病了,,,要早點抖"

你的快樂傷悲 只有我能體會 讓我再陪你走一回

當你孤單你會想起誰

你的心情總在飛 什麼事都想去追 想抓住一些安慰
你總是喜歡在人群中徘徊 你最害怕孤單的滋味

你的心那麼脆 一碰就會碎 經不起一點風吹
你的身邊總是要許多人陪 你最害怕每天的天黑

但是天總會黑 人總要離別 誰也不能永遠陪誰

而孤單的滋味 誰都要面對 不只是你我會感覺到疲憊

當你孤單你會想起誰 你想不想找個人來陪
你的快樂傷悲 只有我能體會 讓我再陪你走一回

 
 
發表時間:2006-11-29 02:07 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2006 年 11 月 26 日  星期日   :)   

懶,,, 不安


好懶冇打,,,好鬼死懶,,,

星期5"

番學,,,我唔記得左,,,放學去左補習,,,之後去左買愛心魚蛋"

之後就去左manlo屋企,,,去到都ok多人,,,冇麻雀打,,,等多陣,,,幫manlo打,,,打左一圈,,,我食左3,4鋪,,,

之後打左陣winning,,,打完睇鬼片,,,ghost game生還者,,,我覺得好驚lo,,,之後走左,,,媽媽唔舒服,,,回家...

星期6"

一早要打波,,,練雙打,,,之後冇野做,,,周圍行,,,突然有一個地方有好多開心既回憶,,,所以我去左果到行下,,,

之後練球會,,,頂,,,同細路打,,,悶到死,,,打打下,,,有個好大既驚喜出現,,,happy!!

打完波,,,去左小學班主任屋企,,,打下機,,,之後番屋企,,,

星期日"

係屋企,,,之後去左街街,,,happy~

睇寶貝計劃,,,正"

 

 
 
發表時間:2006-11-26 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2006 年 11 月 15 日  星期三   :)   

黑色的一天,,,


事情我搞不懂....只知道你真的可能會恨我一世...

 
 
發表時間:2006-11-15 11:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]