fionakim29
暱稱: 老虎狗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2008-02-02
FEEL SO GD~!
開心!
美中不足
攰...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
駿
謝sik
謝林
apple
Dicky
Eliza
Kawaii
manlo
Woody
毛倫
火倫
王伯
文a
李鷹陽
肥魚
林浩
超超
賢賢

    2006 年 9 月 20 日  星期三   :)   

比心機! 愉快


今日好早起身,,,6點22,,,之後打比兔仔叫佢起身~之後沖涼,,,汁野,,,7點出門口,,,約左兔仔食早餐,,,

去左大快活,,,$17,,,幾平,,,之後番學,,,

econ,,,好想上,,,但miss lam真係講得好悶,,,訓左,,,

中文,,,一開始好比心機上,,,但之後又係番左,,,ress,,,好支力,,,係班到訓覺,,,bio,,,又罵人,,,之後默書,,,佢話要每2堂默一次書,,,

eng,,,妳悶,,,又訓左覺...lunch,,,同李鷹陽,,,肥仔,,,毛倫去左2a食,,,肥仔比我串爆左~

之後上hist,,,玩下聽下咁,,,math,,,識晒,,,訓覺,,,

放學去左同李鷹陽打機,,,之後我入左龍鼓灘,,,,搵兔仔,,,6點30到,,,番屋企了,,,

食dinner,,,之後做功課,,,溫書,,,做晒d野都11點到la,,,睇左陣電視,,,傾左陣電話,,,之後就番lu~

 
 
發表時間:2006-09-20 01:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2006 年 9 月 17 日  星期日   :)   

2個月,,, 愉快


好耐冇打日記lu,,,我用番xanga,,,www.xanga.com/kimtse29
宜家2邊一齊用~

星期6

朋友黎左我屋企,,,玩玩玩,,,冇去練球會,,,去行左陣沙灘,,,,之後送佢去左搭車,,,之後去左搵李鷹陽,,,又行左陣沙灘,,,之後我就入左去同阿娘BBQ,,,點佑撞到eliza,,,好悶,,,都唔係玩開果班fd,,,,><,,,
番到屋企,,,打機,,,傾電話,,,6點先訓,,,

星期日

3點先起身,,,之後去左搵李鷹陽,,,打左陣機,,,傾左陣計,,,7點係美樂走,,,去左打邊爐,,,飽飽地,,,食左30碟肥牛!!之後番屋企,,,傾電話,,,喊左一陣,,,之後邊傾邊打機,,,3點訓了,,,

 


 

p.s.誰人曾照顧過"我"的感受....

好想同人講我同你拍拖,,,為何你身邊會有這麼多狂風浪蝶...叫我這樣心痛....

 
 
發表時間:2006-09-18 03:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2006 年 9 月 15 日  星期五   :)   

比心機!! 開心


今日一起身,,,7點半,,,lala 聲沖涼,,,汁野出門口,,,冇遲到~

番到去,,,開locker,,,之後去左集會,,,好熱,,,企企下,,,有一個傻仔係天安門演講,,,

雖然好底b,,,但果篇野,,,唔知點解,,,聽完好想讀書!!

之後上堂,,,好比心機,,,完全冇訓覺!!

放學,,,同李鷹陽去左打一陣機,,,之後同fd番屋企,,,一齊睇電視,,,之後玩左陣,,,1就送佢番屋企,,,

之後去左搵駿兄,,,算la,,,把口生係一地到,,,由得佢地講la,,,8點,,,番屋企,,,

食飯,,,食完訓左陣,,,之後做功課~

之後傾左一陣電話,,,打左陣機,,,就訓了,,,

p.s. 如果真係唔番屋企,,,黎我到la,,,可以嗎??

 
 
發表時間:2006-09-15 02:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]