|
|
2006 年 9 月 20 日 星期三 :)
比心機! 
今日好早起身,,,6點22,,,之後打比兔仔叫佢起身~之後沖涼,,,汁野,,,7點出門口,,,約左兔仔食早餐,,,
去左大快活,,,$17,,,幾平,,,之後番學,,,
econ,,,好想上,,,但miss lam真係講得好悶,,,訓左,,,
中文,,,一開始好比心機上,,,但之後又係番左,,,ress,,,好支力,,,係班到訓覺,,,bio,,,又罵人,,,之後默書,,,佢話要每2堂默一次書,,,
eng,,,妳悶,,,又訓左覺...lunch,,,同李鷹陽,,,肥仔,,,毛倫去左2a食,,,肥仔比我串爆左~
之後上hist,,,玩下聽下咁,,,math,,,識晒,,,訓覺,,,
放學去左同李鷹陽打機,,,之後我入左龍鼓灘,,,,搵兔仔,,,6點30到,,,番屋企了,,,
食dinner,,,之後做功課,,,溫書,,,做晒d野都11點到la,,,睇左陣電視,,,傾左陣電話,,,之後就番lu~
2006 年 9 月 17 日 星期日 :)
2個月,,, 
好耐冇打日記lu,,,我用番xanga,,,www.xanga.com/kimtse29
宜家2邊一齊用~
星期6
朋友黎左我屋企,,,玩玩玩,,,冇去練球會,,,去行左陣沙灘,,,,之後送佢去左搭車,,,之後去左搵李鷹陽,,,又行左陣沙灘,,,之後我就入左去同阿娘BBQ,,,點佑撞到eliza,,,好悶,,,都唔係玩開果班fd,,,,><,,,
番到屋企,,,打機,,,傾電話,,,6點先訓,,,
星期日
3點先起身,,,之後去左搵李鷹陽,,,打左陣機,,,傾左陣計,,,7點係美樂走,,,去左打邊爐,,,飽飽地,,,食左30碟肥牛!!之後番屋企,,,傾電話,,,喊左一陣,,,之後邊傾邊打機,,,3點訓了,,,
p.s.誰人曾照顧過"我"的感受....
好想同人講我同你拍拖,,,為何你身邊會有這麼多狂風浪蝶...叫我這樣心痛....
2006 年 9 月 15 日 星期五 :)
比心機!! 
今日一起身,,,7點半,,,lala 聲沖涼,,,汁野出門口,,,冇遲到~
番到去,,,開locker,,,之後去左集會,,,好熱,,,企企下,,,有一個傻仔係天安門演講,,,
雖然好底b,,,但果篇野,,,唔知點解,,,聽完好想讀書!!
之後上堂,,,好比心機,,,完全冇訓覺!!
放學,,,同李鷹陽去左打一陣機,,,之後同fd番屋企,,,一齊睇電視,,,之後玩左陣,,,1就送佢番屋企,,,
之後去左搵駿兄,,,算la,,,把口生係一地到,,,由得佢地講la,,,8點,,,番屋企,,,
食飯,,,食完訓左陣,,,之後做功課~
之後傾左一陣電話,,,打左陣機,,,就訓了,,,
p.s. 如果真係唔番屋企,,,黎我到la,,,可以嗎??
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 52 | »
|