fionakim29
暱稱: 老虎狗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2008-02-02
FEEL SO GD~!
開心!
美中不足
攰...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
駿
謝sik
謝林
apple
Dicky
Eliza
Kawaii
manlo
Woody
毛倫
火倫
王伯
文a
李鷹陽
肥魚
林浩
超超
賢賢

    2006 年 10 月 21 日  星期六   :)   

星期5" 開心


今日起身,,,打比兔仔叫佢起身,,,之後我沖涼汁野,,,出門口了,,,

chin,,,背書,,,冇我份~英文,,,玩多過聽,,,小息,,,去左買野食,,,冇晒,,,幫唔到你買,,,sorry,,,

pth,,,罰企,,,一路企一路抄自己名,,,二百次,,,唉,,,LUNCH,,,食野,,,

MATH,,,去左4/5 堂,,,之後訓左,,,好支力,,,PTY,,,聽說,,,

放左去左補習,,,bio,,,同 中史,,,做左我5個鍾,,,之後去左搵兔仔,,,睇電視,,,好搞野~

11點30,,,粞屋企了,,,聽朝要補習,,,訓了,,,88

 
 
發表時間:2006-10-21 01:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2006 年 10 月 19 日  星期四   :)   

星期3" 驚訝


7點半起身,,,之後沖涼汁野,,,出門上學了...

第一堂,,,math,,,去錯左3次班房...勁gap....之後係咁做地理d野...

geog,,,上堂,,,對作業...中史,,,聽書...小息,,,落左去,,,之後換3...

pe...打藍球...悶,,,睇人玩標槍,,,好得意丫~跑圈,,,一到跑,,,,一到話走豬,,,xdd"

p.p,,,比鄭sor捉左去練波...>3<

lunch,,,sorry,,,我唔可以飲可樂...之後食野,,,

hish,,,有人食糖,,,我淨係笑,,,就比人小了...

英文,,,玩,,,毛倫大叫SIN 老太,,,之後就死左,,,冇幾耐,,,謝sik 又大大力咁打左c 子一下,,,c 子哭了,,,之後我地又講下笑下,,,好快就2堂,,,放學,,,

去補習,,,之後番屋企,,,

 
 
發表時間:2006-10-19 01:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2006 年 10 月 16 日  星期一   :)   

生病了,,, 不安


琴晚好辛苦,,,d手手腳腳好似唔係自己咁,,,唔該晒丫,,,要你幫我做咁多野,,,仲搞到你病埋tim...

今日冇番學,,,係屋企休息...一陣仲要出去睇e生,,,

 
 
發表時間:2006-10-16 10:24 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]