|
|
2006 年 11 月 12 日 星期日 :)
我愛你
我不懂說什麼,,,,我只知道我要你的愛,,,
我愛你

2006 年 11 月 12 日 星期日 :)
星期6"" 
今日唔洗練學校,,,可以訓晏d~
起身,,,落左街,,,之後兔仔話想打麻雀,,,so,,我就約毛倫,,,之後入龍鼓灘,,,
我,,,毛倫,,,兔仔,,,kawa,,,我輸左十幾蚊,,,唉...
打到3點半,,,毛毛就要走,,,約左人...我地3個,,,就睇兔仔細個果陣d 相,,,好搞野丫~
5點到,,,我地就走,,,kawa 要出街,,,我同兔仔送佢搭車,,,之後我地2個就去左食m記,,,
之後兔仔要去青衣,,,我就去左練球會,,,
遲左去...要跑圈...跑完同阿sir 搓左陣高遠球,,,之後打多球,,,打完練步法...支力死...之後打雙打,,,easy~
打完又跑圈,,,換衫回家~
傾左陣電話,,,食dinner,,,等等下電話,,,訓著左,,,sorry,,,
12點半醒左,,,手手腳腳好凍,,,但個身又好熱,,,我又病了...
之後傾左陣電話就休息了...
2006 年 11 月 8 日 星期三 :)
日記"" 
wa,,,我都好耐冇打lu,,,因為宜家要溫書,,,測驗,,,差聽日炸,,一定要加油!!
宜家得2科肥左,,,chin,,,maths,,
其他都pass,,,好大進步呢,,,
唔打la,,,溫書!!我要加油,,
聽日開始打番~
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 52 | »
|