fionakim29
暱稱: 老虎狗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2008-02-02
FEEL SO GD~!
開心!
美中不足
攰...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
駿
謝sik
謝林
apple
Dicky
Eliza
Kawaii
manlo
Woody
毛倫
火倫
王伯
文a
李鷹陽
肥魚
林浩
超超
賢賢

    2006 年 11 月 12 日  星期日   :)   

我愛你


我不懂說什麼,,,,我只知道我要你的愛,,,

我愛你

 
 
發表時間:2006-11-12 09:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2006 年 11 月 12 日  星期日   :)   

星期6"" 愉快


今日唔洗練學校,,,可以訓晏d~

起身,,,落左街,,,之後兔仔話想打麻雀,,,so,,我就約毛倫,,,之後入龍鼓灘,,,

我,,,毛倫,,,兔仔,,,kawa,,,我輸左十幾蚊,,,唉...

打到3點半,,,毛毛就要走,,,約左人...我地3個,,,就睇兔仔細個果陣d 相,,,好搞野丫~

5點到,,,我地就走,,,kawa 要出街,,,我同兔仔送佢搭車,,,之後我地2個就去左食m記,,,

之後兔仔要去青衣,,,我就去左練球會,,,

遲左去...要跑圈...跑完同阿sir 搓左陣高遠球,,,之後打多球,,,打完練步法...支力死...之後打雙打,,,easy~

打完又跑圈,,,換衫回家~

傾左陣電話,,,食dinner,,,等等下電話,,,訓著左,,,sorry,,,

12點半醒左,,,手手腳腳好凍,,,但個身又好熱,,,我又病了...

之後傾左陣電話就休息了...

 
 
發表時間:2006-11-12 01:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2006 年 11 月 8 日  星期三   :)   

日記"" 不安


wa,,,我都好耐冇打lu,,,因為宜家要溫書,,,測驗,,,差聽日炸,,一定要加油!!

宜家得2科肥左,,,chin,,,maths,,

其他都pass,,,好大進步呢,,,

唔打la,,,溫書!!我要加油,,

聽日開始打番~

 
 
發表時間:2006-11-08 01:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]