fionakim29
暱稱: 老虎狗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2008-02-02
FEEL SO GD~!
開心!
美中不足
攰...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
駿
謝sik
謝林
apple
Dicky
Eliza
Kawaii
manlo
Woody
毛倫
火倫
王伯
文a
李鷹陽
肥魚
林浩
超超
賢賢

    2007 年 5 月 27 日  星期日   :)   

火"


呢幾日好似火燒咁,,,行幾步都出汁"

好耐有打過日記,,,


 

星期5"

一早去左沙田,,,個個細路都好得意...有D仲好肥"之後去左行街街WITH,,兔,YU,朱古力,,,

花園街去左邊?!?!6點去左補習,,,之後番屋企"

星期6"

一早又要去補習,,,頂,,,之後係屋企玩左陣作故仔,,,夜晚,,,媽去同班FD行沙灘= =  

我就去左兔仔屋企食飯,,,之後打麻雀,,,WIN左十幾廿蚊,,,之後回家...

今日"

訓到好晏...,之後出左去海趣,,,食下午茶"之後去左兔仔屋企,,,打3人麻雀,,,WIN左40蚊到,,,之後回家食DINNER,,,公公黎左,,,

之後打機,,,

 


 

多謝你份禮物,,,我非常中意=]

 
 
發表時間:2007-05-27 11:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2007 年 5 月 23 日  星期三   :)   

星期2 驚訝


冇電話既日子真可憐...冇歌,,,冇得打電話,,,冇得sd sms"

soso唔記得我"sorry"

去到巴士站等兔仔,,,仲叫左傻kai同puma 天"

上堂係咁玩,,,有時聽下書...放學去左留堂,,,之後去社歌唱...點知去到冇晒聲...manlo 令第2"勁!!

之後去左兔仔屋企食飯同作文"10半先走,,,11點半番到屋企...沖涼""

 
 
發表時間:2007-05-23 12:41 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2007 年 5 月 21 日  星期一   :)   

[ 此日誌受密碼保護 ]



請輸入瀏覽密碼:  

 
 
發表時間:2007-05-21 08:32 PM