fionlee116 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
朋友...永遠也是朋友!!!愛係生的,人是死的=]
fionlee116
暱稱: ★♀F!oN∮肥牛♂
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2009-03-05
對唔住..
朋友
夠喇~
唔好意思.....

:: 日誌分類 ::
全部 (146)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
cheryl
chloe
囡囡
killer
wing
yummi
甘甘

:: 日誌統計 ::
文章總數: 146
留言總數: 141
今日人氣: 6
累積人氣: 16336

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


努力.... 無奈 分類: 未分類

今日個傷口仍然好痛t^t

一早去到運動場...

就一路hai到11:45

原來9:00要200m,

但我冇去到-,-

放棄左-3-

但邱名雪贏左第3名

佢好似33''定36''= =

原來我好似快過佢lor...

我上年跑32''

之後同d人影相...

11:45我跑su接力

原來f.1同f.7

f.3同f.5...

鬥我地f.2同f.6

我跑到tie都飛左落地-,-

其實我都覺到我唔掂....

跑到差唔多傳捧,

我就好似隻腳唔受控制= =

上面看台d人都話我跑到最尾嘅時候,

好似刺下刺下...好似就仆禁

好彩今次冇爬街=]

點知我地組個f.6以為自己係最尾一棒,

衝左去killer度....

以為成組跑完...

當時佢仲要跌棒,

好彩胡諾行接住,

交比killer...

killer就無奈地極速跑埋最尾果100m

最衰都係果個f.6

搞到原來拎第3....

都變左拎第4.\ /.

killer好慘lor...

算喇...反正贏左都冇牌拎...

今年我太不幸了-3-

都唔知我隻手幾時好得返*^*

lunch:

同黃瓜`,主席`去左對面間餐廳

食飯.....

我整左杯特飲!!!

 你地估下有咩food=]