| fionlee116 |
|
|
暱稱: ★♀F!oN∮肥牛♂ 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2008 年 10 月 22 日 星期三  |
努力....  |
分類: 未分類 |
今日個傷口仍然好痛t^t
一早去到運動場...
就一路hai到11:45
原來9:00要200m,
但我冇去到-,-
放棄左-3-
但邱名雪贏左第3名
佢好似33''定36''= =
原來我好似快過佢lor...
我上年跑32''
之後同d人影相...
11:45我跑su接力
原來f.1同f.7
f.3同f.5...
鬥我地f.2同f.6
我跑到tie都飛左落地-,-
其實我都覺到我唔掂....
跑到差唔多傳捧,
我就好似隻腳唔受控制= =
上面看台d人都話我跑到最尾嘅時候,
好似刺下刺下...好似就仆禁
好彩今次冇爬街=]
點知我地組個f.6以為自己係最尾一棒,
衝左去killer度....
以為成組跑完...
當時佢仲要跌棒,
好彩胡諾行接住,
交比killer...
killer就無奈地極速跑埋最尾果100m
最衰都係果個f.6
搞到原來拎第3....
都變左拎第4.\ /.
killer好慘lor...
算喇...反正贏左都冇牌拎...
今年我太不幸了-3-
都唔知我隻手幾時好得返*^*
lunch:
同黃瓜`,主席`去左對面間餐廳
食飯.....
我整左杯特飲!!!
你地估下有咩food=]

|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 146 | »
|
| |
 | |