| fionlee116 |
|
|
暱稱: ★♀F!oN∮肥牛♂ 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2008 年 10 月 6 日 星期一  |
| 無知^_^||| |
分類: 未分類 |
今日冇落過雨...
好開心=]
chi堂:
做評估...好深-3-
eng堂:
dictation!!!
我明明有溫嫁....
但唔知係咪第一次,
所以好似唔係好佩合到t^t
錯左好多>.<
得4分
but好彩好多人拎負分xd
但我真係要帑力.\ /.
h&c堂:
訓導冇返....
成堂自修~
我問老師可唔可以
開locker拎maths做
佢say ok^.<
but我唔係真的要拎maths
其實我係拎va書^^||
點知返埋位之後....
先發覺唔記得左拎幅畫,
我又唔夠擔再問老師開多次*.*
禁咪爬過去個locker到....
點知個老師令過黎
我嚇到叔返去自已位到
叫人幫我開xd
va堂:
無聊地過~
lunch:
照舊
maths堂:
冇特別-3-
eng堂:
講音樂劇d工作紙....
突然miss.張竟然問其中一個角色....
LUCY`
佢問what is Lucy work???
我咪同隔壁位隻大猩猩講左個字
"chicken"
點知比miss.張聽到-,-
全班響到笑-[]-
d人個個望住我....
then she say邊個講的!?
我冇認....
佢講我地唔會同人講果個女仔係做雞
我地應該say''p字頭''果個word
我唔識先講chicken之麻-3-
but我知中文係咩^.^
叫性工作者....
我太無知了~
放左學:
留低做陸運會道具,
成班玩得超hei
好開心!!!
**大少,別灰吧!!!!
起碼你盡了力^,<
+油....唔好輸比d廢人,
佢唔識欣賞別怪她=]
肥牛撐你***
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 146 | »
|
| |
 | |