fionlee116 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
朋友...永遠也是朋友!!!愛係生的,人是死的=]
fionlee116
暱稱: ★♀F!oN∮肥牛♂
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2009-03-05
對唔住..
朋友
夠喇~
唔好意思.....

:: 日誌分類 ::
全部 (146)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
cheryl
chloe
囡囡
killer
wing
yummi
甘甘

:: 日誌統計 ::
文章總數: 146
留言總數: 141
今日人氣: 14
累積人氣: 16344

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 9 月 29 日  星期一   晴天


早晨=] 熱情 分類: 未分類

 今朝同媽子落左街食早餐`

跟住就買餸~

講返尋日:

去旺中拎班3....

↑係男仔的,太型了>3<

但係好透=.=

價錢只需$54

+埋班會費

合共$70

好彩我挑著男仔果件=]

↑係女仔的...好紅- -

超短!!!

上身唔係我拎...所以冇得睇xd

價格:$170

+埋班會費

合共:$180

貴兼唔抵-3-

響旺中我地竟然

撞到成班2e班會黎buy3....

仲要同佢地say完bye

唔夠10mins又撞返

足足撞左3次= =

我地拎完3之後,

去左樓下果間大家樂試3

同分3

跟住就同林楊上返去....

佢買左件$460去helloween嘅裙

而我就拎返d袋

我地hai到4時幾就走喇!!!

點知又撞到2e果班人,

不過今次好好彩...

譚姑婆唔響度@@

拎左好多班3返屋企-,-

都唔知星期二點拎返school