| fionlee116 |
|
|
暱稱: ★♀F!oN∮肥牛♂ 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2008 年 9 月 2 日 星期二  |
白痴嫁!!!  |
分類: 未分類 |
今日朝早對住訓導熊3堂....
小息之後,
果堂R.S.C又比May貞教,
佢膠嫁!?
上R.S.C唔係講書,
走去叫我哋讀校規,
仲要玩咩『吊頸公仔』,
又話畫齊就留堂,
讀得細聲又話,
唔識又話.....
仲要教HomeE記字法,
我F.1又唔係HomeE,
我Q知呀!!!!
痴膠嫁佢!?
見到佢D Bye Bye肉就想嘔,
人做老師,佢做老師~
佢點解噤膠????
跟住Maths...
係林若思果班T^T
但幾開
CL堂:
勁O咀!!!
係Gar思ar個細佬教,
既係王老吉...
佢勁搞Gag囉~
屎`坐我後面,
我哋一路傾計....
王老吉介紹果個唔知咩程式,
比左3D我哋睇,
有個係O咀的....
我唔記得左因咩事,
我突然之間叫左聲
「低B」
成班都笑左=]
連王老吉都話其實有D低B,
跟住佢比左D片我哋睇,
我又問佢點解果個人唔啱咀形,
跟住佢又話佢都覺-,-
仲有呀!!!
個3D男仔講野嘅時候,
唔合埋個咀,
乜講到野嫁咩!?
到左Lunch T!mE終於放監了`
我勁傻...帶左把''姐''
同星`玩得好High~
開心既時間總是過得特別快,
上普通話喇!!!
勁無聊`
個Miss樊又要我哋Up自己個PTH名=.=
遲D仲要個個出去講''1分鐘說話''
很煩呢~
最尾也是上Maths....
放左學同蚊`,豬Pet`,PauL PauL`,
茶壺`,豬Pet哥`一齊搭82K返屋企XD
最衰今日落左成日
如果唔係都可以打Basketball
今天太傻了`
帶左個籃球,
唔記得打氣....
又落雨bo
|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 146 | »
|
| |
 | |