fionlee116 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
朋友...永遠也是朋友!!!愛係生的,人是死的=]
fionlee116
暱稱: ★♀F!oN∮肥牛♂
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2009-03-05
對唔住..
朋友
夠喇~
唔好意思.....

:: 日誌分類 ::
全部 (146)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
cheryl
chloe
囡囡
killer
wing
yummi
甘甘

:: 日誌統計 ::
文章總數: 146
留言總數: 141
今日人氣: 1
累積人氣: 16348

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 8 月 14 日  星期四   晴天


好想爆粗呀` 忿怒 分類: 未分類

食屎喇`

噤分都得!?

2A有咩好,

同D人3唔識7,

個個都唔出名,

成班簡直似垃圾`

點解要我入呢班,

點解個天要玩人,

入呢班,

全部騎呢怪....

入呢班,

唔洗響陸運會,水運會有得Win

入呢班,

我包留班,

入呢班,

冇朋友`

入呢班,

埋沒我.....

一個、2個勁有屁用,

都唔夠人哋威`

串咀又唔夠,

運動又唔掂,

成績又唔勁,

究竟D老師有冇腦嫁!!!!!!

我中意熱鬧,

又比班CooL班我,

我中意朋友,

又要將所有編走,

等佢哋唔可以幫我........

我要入2C,2D

我要星`,我要主席`,

我要黃瓜`,我要龜屎`,

我要蚊`

我要以前嘅1A,

噤團結,噤開心,噤串咀,噤Hei

我要好多叻人,

我要友誼,我要好多好多我識嘅人!!!!

我肥牛反對學校用低能方法分班!!