7月25號(星期五):
下晝返咗學校L!BrarY- -|||
繼續做梁太個阿四,
今次被佢叫咗去數錢`
冇諗過.....
原來D人罰錢,
罰噤多XD
數到成$800幾蚊
跟住咪做暑期H.W.囉`
中文做淨7頁=v=''
7同26號(星期六):
冇咩特別.....
唯獨係我細佬入CaMp`
4日3夜(今日先返)
雖然....開頭覺得好Free`
BuT佢去CaMp第2日,
就好掛住佢!!!
由其係佢個薯仔頭(新剪的)~
7月27號(星期日):
係最精彩的=]
10點幾黄瓜`SenD咗MSN比我
問我得唔得閒陪佢去書展!
我應承佢......
阿媽比咗$300我買書
TheN,一齊食LuNcH`
然後搭地鐵,
去到超多人-v-''
我哋行曬3個廳,
我終於買咗3本中文小說&
1本英文書`
黃瓜`帶咗$1000買書
勁O咀囉>_<
仲要買本$320嘅''銀邊聖經''
2本大地震嘅書,
3本類似小說嘅物體,
20張貓仔書簽,1個掛牆嘅唔知咩,
1對KeY扣,
1個比我,1個比佢
2個名牌....上面刻咗TiffanY`同FioN`
佢送咗FioN`果個比我XD
TheN,食炸魷魚.....
很慘的我吃不到`
5點幾就一齊搭地鐵走人.......
黄瓜`約了她的媽~
響尖沙咀下了車.......
而我就響黃大仙落,
Because約了親戚去酒樓食飯,
1共11人`
好多嘢食@@
有雞,魷魚- -,壽包,小籠包,
魚,扇貝,菜,湯,龍蝦伊麵..........
食到10點幾老返屋企!!!
7月28號(星期二):
同媽子`響屋企做大懶牛`
夜晚煲電視煲咗3粒半鐘*(00)*
睇同事3蚊親`,當貓愛上狗(唔記得咗有冇撈亂)`,
咩家好月圓(好似溏心的)`,
向地球出發(方力神vs老虎)`,
仲有舞動全球`
11點半先瞓覺
7月29號(星期三,即尋日):
朝早休息,做H.W,溫書,
備課,上網..........
7點就送四姨媽機`
一齊響新城市搭E42去''雞''場=]
9點幾去食味千''推''麵XD
10點半佢入雜了`
問佢幾時返,
佢話下年表哥結婚會返.....
So happY~
之後又搭E42,
12點先返屋企!!!
|