響呢年....
識好多Best FD`
學咗好多嘢,
但係點學都唔識~
有2個阿久津老師做班主任
可能第一年嚟呢間scHooL.....
樣樣都唔習慣,
唔中意(除左陸運會)`
有後悔好多嘢◎▽◎,
例如:水運會冇參加 ,
陸運會4x100接力,
好對星`,蚊`,龜`唔住,
因為我衝線特登放慢&玩玩下~
累到你哋冇咗面銅牌
BuT以成過去!!!
就嚟升上F.2`
一瞬間,
大家便要適應另一D嘢,
也即係要離別了`
千百個不想..........
現在我的腦海中,
真是呈現一些煩惱`
我怕.....我怕......我怕....
我怕升上F.2之後,
如果好似我哋響水運會同1C噤,
惡夢會否重現???
我真的不想.........
算喇`不再提傷心事......
學屎`寫下同學仔先~
NamE`
May精2世:May精`繼成人
MacY:易哭,恐怖,中意攬頭攬頸= =''
Samb:被L!on喻為墟藝嘅對象
蔡青:中意認親認戚,潑婦
KiLeR:游水勁
''雪高''儀:唔係太認識
L!on:稱Samb為墟藝嘅對象
星:開學時,同佢每個月絕幾次交,係一個打我最勁嘅一位同學(話你聽:我比佢撞到個頭腫了),也稱為白痴婆婆
林''燕詩'':唔係太認識
蚊:同佢玩得最離普,搞到2個都比人記咗張YelloW PapeR`
★♀肥牛''F!on ♂:即係冇樣掂嘅我.......OnLY運動我覺得最自豪,仲有我係黑痴公公
龜:第1個識嘅新朋友(因為啱啱開學,佢坐我後面)
司徒B:唔係太認識
豬PaT:個頭成日都有好多頭皮
Ka!翹主席:即係屢次用球拍打傷我的人 但成績超勁,簡直係SupeR LaDY`
屎:讀小學嘅時侯勁唔中意佢,因為我覺得佢響小學成日扮乖
黃瓜:係一個好有米嘅人,勁豪爽,中意踩昆蟲,之前唔据佢扮Q
囡囡:係MonkeY嘅未來老婆仔
金魚:整咗牙之後,好怪
葉EGg:幾好人
草菇:有冬菇頭,成身都好黑,可以去拍黑人牙膏
提子:個頭好似鳥巢
UncLE RaY:即係翠兒,個樣好似3歲細路仔,把聲就似成年男士
何白痴:低B,核突,好似自閉的
茶壺:有名你叫''IvY'',即係矮+肥
自閉2號:與何白痴係同類
腳趾:運動叻= =''
白花花:唔識點形容@_@"
PauL PauL:儍儍的,中豪Samb的???
劉龜:成日有幾粒唔瘡響個鼻到,好似D紅鼻鹿噤,好核突
CharliE BrowN:唔係太認識,但我記得佢打過我一拳
E.T:個樣似E.T囉!!!
淫蟲:係星`個媽咪,但行為古怪+有D變態
博士:中意講雞腸
雞:打波屎,正衰格,同淫蟲有得比,中意D唔會識點形容嘅女仔(MacY)
WilL蕭:以前叫''TiGeR''
鄧探:超愛星`
倉鼠:有2個特出的牙
MonkeY:超愛囡囡`,成績差
大少:有時自大
|