今日係便服日,
也即係冇冷機日~
一返到學校冇幾耐,
睇到burger`上身著黑T,
下身.......P.E.果條P褲!
關浩銓`上身著軻南`
我哋成班笑爆咀`
最衰雞`冇着短褲喇!
如果唔係就可以睇到佢D宏偉嘅『雞毛』XD
我着條短褲返嚟,
班友話乜唔係要及膝~
我心諗差幾CM,
洗唔洗噤呀!
龜屎`話佢果條同我差唔多,
但係明顯地佢果係短過我~
星`仲恐佈,
係龜屎`嘅一半!
跟住我哋友咪話鄧探`會流鼻血~
我咪話D女仔愈着愈短,
噤下一個返嚟咪冇著褲囉`
星`狂張條褲拉低!
但係拉極有限~
D&T:
我榮升做咗星`個阿爺,
蚊`係星`個''蝦子餅''(老公),
龜屎`個阿爸!
Killer`做咗細嫂=]
小息:
見到Creamy`換咗吊帶,
不過唔夠5分鐘又換返紅T`
Lunch:
同Egg`,主席`&Killer`
落咗新翠Pizza Hut~
食咗$100幾!
食完走佬,
點知..........落勁大雨,
Egg`用佢件衫姐住我,
一齊跑去Taxi站,
但主席`&Killer`就............
Then飛的返School~
打鐘之後,
Miss莊問翠兒`why唔擦blackboard?
翠兒`話今朝Onduty係提子`
提子`又話佢Friday擦咗,
但唔知乜水改咗!
Miss莊問係who改又冇人認~
話如果放學前冇人比到個合理解釋,
就要寫解釋紙囉!
Then我哋問提子`,佢又唔認=]
等我哋仲信曬佢噤
哈哈~
但高雪儀`親眼見到提子`改,
所以提子`冇得唔認!
放學後:
照舊沈迷.......
|