| fionlee116 |
|
|
暱稱: ★♀F!oN∮肥牛♂ 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2008 年 11 月 2 日 星期日  |
| 11月開始了=] |
分類: 未分類 |
呢2日太攰,冇打blog-3-
前日係10月31號,
係10月最尾既一日=]
果日我一放左學就即刻返左屋企,
係全校第1個最早離開學校既人xd
3:55就返到屋企,
響屋企hai左陣,
5點中就去到大圍火車站....
join瑞`福福`茗`吹波膠佢地,
一齊去左凍肉檔買野食,
miss熊比左$1000我地買,
點知淨係買雜丸都用左成$280幾蚊,
買扒用左$500幾lor-,-
跟住果呀姐送左2支蜜糖比我地@v@
跟住就去百佳買火炭同麵包
佢地話用環保炭易燒d,
其實我都唔知=]
買曬野之後,
就搭左嫁的士上黎.....
一上到去見到d人係禁玩,
又唔用野,我就係禁整d野食,
油魚,豐,yumi...佢地就起爐,
點知d環保炭好似燒唔到禁,
唔夠5分鐘就熄一次= =
跟住問左f.3借炭用,
但係都唔係好掂......
好多人就係禁過擋xd
我燒左勁多野食.....
好多腸仔,丸,
燒左2隻chicken wings,
仲有自製牛扒包=]
超正^(00)^
跟住玩燒綿花糖,
着曬火*v*
放埋塊麵包燒=]
一舊黑色既物體出左0v0
跟住入左女廁玩水戰,
我,瑞,高雪雪,judy姐都濕曬,
從來都未似過禁開心禁玩
10點左右就返到屋企,
on左一陣msn...
就眼訓到訓着左
琴日神早留留就起左身,
睇果個咩文化新領域-,-
睇到李俊星同果個emma唱歌,
勁正...但係d高度好似有d距離=]
睇完之後,hai左一陣,
10:30就出左門口,
同黃瓜睇hsm= =
我地好似遲左少少睇,
最衰佢之前唔得閒/[]\
11:00響ua排隊,
11:25先buy到飛....
入到去係禁食薯片,
套野真係好好睇,
遲d出左碟,我一定要買左佢
睇完之後,我同黃瓜就各自各返屋企
返到屋企...
又hai.....
10左右又訓着左,
呢2日真係好攰,
但係好開心xd
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 146 | »
|
| |
 | |