今日勁開心
去左漢和食放題
食到high high
酸梅湯+豆漿 ... WoW Fantastic Baby
啫哩都燒... >< (好低B)
之後去左朗豪坊 ^^
影貼紙相~~~
玩籃球機~~~
同發發玩air hockey ...
Joey 幫佢搞到我輸Q左 T^T
~THE END~
HIGH HIGH, I'M SO HIGH
> ( > 3 < ) <