cursorshelp WeLcOmE eVeRyBoDy~>x<
fish之日記
fish0208
暱稱: Fish
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-07-29
2008-07-22
2008-05-13
最吾like#ga一次唱k
2008-04-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 91
今日人氣: 0
累積人氣: 3222

2008 年 5 月 13 日  星期二  



2008-05-13

 

he∼我都好耐無打blog lu*

而家吾知點解成日都咁眼訓假...

可能係因為我成日都係2點幾先訓掛..

但我覺得2點幾巳經算早啦∼

miss都叫我地要早d訓∼

好多miss都話我地班d學習態度好差..

咁呢樣我都覺_不過就係吾知點解_

我而家有時係度淋∼我遲d會變成點呢??*

成日好羨慕d人可以去旅行#

超好∼我真係好想呀∼我成日望住個天∼

返工又望∼返學又望_放學,訓教,得閒歌震啦_

特然間覺得世界真係好大∼我地身處吾同ga地方∼但就係同一個天空下面...

各自擁有自己的人生...

 

發表時間:2008-05-13 11:35 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fish0208 的日誌)


Abbo 於 2008-07-01 06:16 PM 發表:
你個blog發左mo好耐na,,
你捨得掂下佢未牙,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuki024 於 2008-06-16 03:00 AM 發表:
咁耐先打一次,,
唔好去死,,
臭FISH!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



阿寶 於 2008-06-08 11:29 PM 發表:
你個blog發毛na
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Abbo 於 2008-05-18 10:52 AM 發表:
你總於捨得打blog na,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]