hihihi
l am fish!!!!!!!!!!hihihi
fish070104
暱稱: 01p8182
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-08-02
文章分類
全部 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1
留言總數: 5
今日人氣: 0
累積人氣: 159
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


2008-08-02 疲倦 分類: 未分類

 哈哈哈...今晚有黑糖群俠傳睇,大家要睇呀!!!






訪客留言 (返回 fish070104 的日誌)


meitin531 於 2008-08-13 10:35 AM 發表:
我都有睇呀一樣起yoUtube睇,我睇到第3集,我有個建議就係,你地可以起FOXY到下載黎睇~~我就覺得yoUtube好用好多啦,起碼唔洗下載呀!係唔係先??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



meitin531 於 2008-08-13 10:34 AM 發表:
我都有睇呀一樣起yoUtube睇

我睇到第3集

我有個建議

就係你地可以起FOXY到下載黎睇

~~我就覺得yoUtube好用好多啦

起碼唔洗下載呀

係唔係先??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



meitin531 於 2008-08-13 10:32 AM 發表:
我都有睇呀
一樣起yoUtube睇
我睇到第3集

我有個建議
就係你地可以起FOXY到下載黎睇
~~我就覺得yoUtube好用好多啦
起碼唔洗下載呀
係唔係先??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



容B 於 2008-08-05 04:19 PM 發表:
黑糖群俠傳要係yoUtube睇,
好麻煩姐~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 .....5知呢.......http://hk.myblog.yahoo.com/leeonyu
 
 
 
 
Posted at 2008-08-12 06:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



容B 於 2008-08-05 04:18 PM 發表:
黑糖群俠傳要係yoUtube睇,
好麻煩姐~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]