|
|
TODAY::2009 年 4 月 17 日 星期五 |
|
★我要日日都開心=)
★今蕉1點幾先身;起五到部曉敏* 對五住v3v''
★之後距地五夠腳打排;我上左去打*
★w!n:70* =p 之後去左部曉敏買電話` .3.
★彤彤倍反左屋企食反;`
★之後落到里` 見到允研戈d.. -_-'' 我見甘火先走` s0r...
★之後過左太樂坐左陣` 去左戲棚,,哈;吹左陣水.. 走了
★反太樂;; 哈哈` 好耐冇打過人了` 今天很開心*
★hihi俾我打到算晒=p s0rry.....
★\3/'' 好撚0n9呀李..仆街仔!`
★練生::
好心李挽..就五好挽到甘過份拉=]
★家姐::想李日日都開心=)
★好姊妹::我五知李會五會介意我冇講俾李知v3v'' 希望李五會介意
★baby::好耐都冇同李1齊了v3v''
★愛人::我五知李2家仲有冇嬲我拉.. 希望冇啦; =)
★我地五個好耐都冇1齊喇`T^T'' 2家同之前無分別
新鮮出爐::::2009-04-17 11:34 PM
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 82 | »
|
|