|
|
TODAY::2009 年 3 月 24 日 星期二 |
|
點 解!個個都要甘..
今蕉,,起身;; 正野反學`'
小息; 食野!`
上堂,,訓教`*
lunch.. 同曉敏,彤彤同牙s!r食反`
嘻嘻..多謝你>3<'' 紀紀!`
之後曉敏走左`我同彤彤就一齊反學=)
放學了`
去左老地保煙`
系甘搵腳.. 搵到了`
反屋企換33*
出里` 勁趕;;
上左名宛..打排`
哈哈.. 欣仔.媽子,翠儀都系到`=p
打完了` 上左夠君,,換3跳舞;;
我會記住你琴日戈腳=)
冇乜點... 勁累;;之後我就過左富哼,,
[]下撚死我!!* V3V'' 個死仆街,,做FD,做FD
得閒同你做FD呀! 仆街.3.''
之後就勁驚甘反屋企,,嗚!!
現在.. 我要放棄了`'別在找我/3\''
愛又如何..??
得不到就得不到;`
愛一個人很苦/3\''
哭了的時侯!有人安慰我嗎??`
新鮮出爐::::2009-03-24 10:40 PM
|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 82 | »
|
|