|
|
TODAY::2009 年 3 月 23 日 星期一 |
|
傷心的一天`我一世都會記得呢一日`
今日上左m!ss到` 傾計`*
我忍左好耐v3v'' 哭了`
m!ss真系講得好岩`
爭里爭去有咩用*所以我今日擇左1個決定;
我五想在甘落去` 我退出... 大家都好過D`*
我五知你系咪甘諗`我琴晚諗左好耐`訓五著`
如果我五當你系我既好朋友`我會五會甘呀??
我同曉敏識左5年`::大家有時艾下教甘`好FD
同靜儀識左2年到`::0K,FD既`
同影彤識左2年到`::知心知己;好FD`
同紅紅都系2年到`::有時FD有時五FD`
最明白我既人都系曉敏`*T3T''
我五明白點解明明5個好開心.
到2家..... 艾教艾到甘`
就算好反喇`.. 大家心理面都有條刺*
旦系我真系好想好想好想可以講出里`
旦系...我覺得你好難... 可能你五中2同人講你D野喇`
我同你FD既時候都系好開心,, =)
我五想恩為呢個{元欣}整到我地甘囉`
可能你一直都系好憎我喇`.3.
旦系我想知你想點都同我講囉`
PS::::::
ICE;;我真系五想甘就完V3V''
曉敏.. 我好五想你走/3\''
對不起; 是我錯了`
XXX:
我以後五會在搵你,,
大家五好在搵大家喇` =]
****************
朋友!`


全是我們快樂的時黑*V*
新鮮出爐::::2009-03-23 11:01 PM
|
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 82 | »
|
|