°+╴[[...°×*﹏儀's blog*}▂﹍*
fish_yee
暱稱: °+╴[[*...牙儀.*|` "﹏*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
想殺左某人@@怒= =#
悲憤交集的一天
凍到死喇..傷心InG...
好憎今日 牙" V_V...
我竟然似師奶?!呃.......
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 8
今日人氣: 7
累積人氣: 665
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 2 日  星期五   落雪


凍到死喇..傷心InG... 分類: 未分類

今日凍死我喇(16°-19°)

今朝返到去先做功課xp,,

I.S.好快過-v-

Then choral speaking(sleepInG)

又輸-3-,,

放,,食元綠*

好味=v=

不過我比錢,,

仲差$31呀=[

佢地比唔夠錢,,

咁我實窮死@@

食完返學校玩XD

玩到3:30走with man,,

見到man's mum-3-"

唔知點解返到屋企突然好想喊=(

突然好想入teamT^T

好想抱抱cherry姐〒"〒

好多功課= =p

好想入team呀..

想同大家一齊..

唔想自己一個..

但係冇可能..

一定入唔到..

好狐獨呀:(

好唔開心呀..

尋日同cherry姐傾計計得好開心^^

除左傾到我參加training course入唔到之外T^T

不喜歡陰天的日子,不喜歡雨天的日子,不喜歡寒冷的日子,更不喜歡狐獨的日子*

DOWN=(

THE ENDX(

 






訪客留言 (返回 fish_yee 的日誌)


chengwai14 於 2007-11-02 05:56 PM 發表:
CM FOR YOU!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]