|

| 2005 年 10 月 22 日 星期六 |
 | |
|
悶悶~~ |
|
我好似好耐都未黎過呢度打日記喇~~
呢排我去xanga打日記記 so我冇黎度打 sor......
我諗一得閒我都會過黎呢度打返一兩篇既~~
我e+升左F2都有一段時間喇~~不過講真我都你鍾意以前F1好多....e+又話咩做班長...真係唔係好想做囉.....

|
| 刊登時間︰2005-10-22 04:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
呀蚊 於 2005-10-30 06:43 PM 發表:
"他約我去迪士尼" - 欣宜版
收了幾吋腰? 眼淚兩頭標
太胖會被人笑 甜夢是廿三吋
努力節食中 卻沒有成績
吃藥也是無法 離絕望並不遠
我害怕 這是無法達至太高的志願
我只昐 馬上纏住「別怪他」 深深的吻他
天天我為「桌希」 餐餐食樹皮
金曲今晚夜齊做對手戲
有亞「匪姐」 升職要識 導演多顧忌
不需色相我亦有機
一般姐仔沒法比
不需要演技毋用合理只需夠勢利
公主怎會變豬頭 全沒在意令你生氣
我打算 成就白雪是我最終的意義
會堅信 我在樂園是冠軍 不屈的信心
即使我像隻豬
即使我是肥 即使食樹皮是會有口氣
「別怪他」 只想繼續演戲 被迫照做
真想不到嚇壞「桌希」
媽 她說我是最好
「講姐」封了后仍未及我不需要妒忌
青春的我有身材 無聊投訴極無天理
今晚我做個騷
家長要輔導 關燈看節目是會太恐怖
要變公主 此刻只想似天仙
發現衣衫改闊有辱老母
不肯相信實太糟
即使會嚇壞人仍無意改寫我命途
只因生於這家族 無法面對便要洗腦
|
網主回覆
我覺得佢俾人笑係好慘.....不過我覺得又幾好笑wo~~
如果可以搵到欣宜真係唱呢首歌 咁佢仲可以勁過kj呀~~ Posted at 2005-11-02 07:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀蚊 於 2005-10-23 07:44 PM 發表:
家多一樣記得多d上去留言呀.............(^.^)/
|
|
|
呀蚊 於 2005-10-23 07:26 PM 發表:
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|