板主:ar魚~~
日記and留言板規則:
1.不准爆粗(違者del留言)and俾我鬧衰!!
2.不准晌我個板鬧我既fd or 互相對鬧 唔係既話你就知死 3.in我個板 留言唔准唔寫名 唔係既話你所留既言一律清除 板主:ar魚既發表係咁多 請遵守規條~~ 板主ar魚上
2.不准晌我個板鬧我既fd or 互相對鬧 唔係既話你就知死
3.in我個板 留言唔准唔寫名 唔係既話你所留既言一律清除
板主:ar魚既發表係咁多 請遵守規條~~
板主ar魚上
////
呢幾日我都悶到死甘滯....不過好彩牙sir終於調左周婉婉o係我格離呀~~好開心呀~~ 唔知牙sir係咪知我上堂好悶....所以就調佢泥我格離呢?????不過甘都好.....唔駛堂堂聽mp3...唔係又悶死我喇~~