★★★心情麻麻★★★
♥訓到2點幾醒左;o 睇下電視甘xd
♥睇睇下又訓返著/[]\ 同臭b傾左陣tel; 嘿v3v
♥媽子無耐返左黎-3- 同媽媽1齊教豬z_z
♥6點幾. 媽子煲湯 . 飲完湯. 我就打比表妹a_a
♥8點幾. 同媽子落去買野. 過左萬寧. 買左小小野喇*v*
♥之後過埋惠康. 行下買下野*v* 媽子買左3枝紅酒; o
♥買完就過左m記買左個餐返歸;
♥返到屋企1路食1路睇美女廚房. 嘩.. 有蛇既;o 我諗嚇死沁沁 hA<3
♥10點幾到就過左沁沁home. 打qooza; 家電腦壞左-3-
♥之後臭b同佢fd過左黎山景搵me . 吹左陣水就閃喇xd
♥應該吾打幾日qooza. 因為要返廣州接表妹q_q 返黎先再補打返(3
|