★★★緊張的1天★★★
♥琴日冇訓到教-_- 呆呆地望住電腦; 玩下甘喇^^
♥6點幾就打tel嘈醒左沁沁q_q 搞到佢冇教好訓:p
♥整野.. 搞掂哂同沁沁約左系影碟鋪等 ; ]
♥諗住返8點2喇.. 點知~_~ 沁沁講話返9點;o 成個人單哂!!!
♥之後我地兩個傻下傻下甘行過新墟; 經過工廠區 . 沁沁見到1間新開麵包鋪就入左去行左1圈-3-
♥繼續向新墟旅程出發xd 行x2 ` 吹下水甘 *
♥過到去; 又系悶!!! 兩條傻仔嘈醒左幾個fd:) 之後過左雅都個舊地方企左陣; o
♥打左比牙哥; 同沁沁過左i-0ne樓下等哥; 佢個fd凸凸凸!!! 燥牙:@
♥無拿拿... 又彈返上去;o 上左無耐; 又彈返落黎/[]\
♥之後著著地. 比哥個fd搞到0rz` 好彩哥陪左我同沁沁去食早餐 ^^
♥佢個fd過左陣又彈埋過黎; 嘈死人咩-0- 點食:??
♥之後比佢地搞到我笑笑笑^^ 自己連小小野都食吾哂吾知想點~_~
♥區區1碗通粉都食吾哂; 仲要食左1半都冇-___- 喱排都吾知搞乜鬼!!!
♥食完8點幾; 過屯西搭506返學-3- 第1次xd
♥等車等左好耐-_- 有車; 部車怪怪地甘; 好似謝哂~_~
♥竟然遲到/___\ 灰灰灰灰灰!!! 仲諗住可以早到xd
♥返到學校... 盧系都0n9; (仲吾行快d. 9點返遲左3個字喇仲慢慢行)
♥上到去.. 傾左陣計比人罰企/[]\ 不過企左陣可以坐返-3-
♥凸凸凸* 暑假吾比染毛??? 又要捉捉捉! 搞到張成績表系區s!r到-_-
♥上完5樓又落返地下. 許毛同ms.寵都硬膠膠!!! 叫用美原髮彩/[]\
♥都系班主任ms`鄭好人-3- 寫完張紙拎比區毛; 又比佢捉指;~_
♥今日真系超級超級thx mS`鄭.. 真系幫左我好多好多 a0a
♥同沁沁.啤啤.m0n,屎忽1齊閃人;o wif沁沁回家; 佢地吾知牙-3-
♥沁沁上左黎; 兩個1齊訓教; 我訓到沁沁閃左都吾知/[]\
♥訓到4點幾就整埋野落去陪沁沁剪頭髮 .]
♥剪完.. 返歸!!! 媽子返黎煮飯. 都系食左小小吾食~_~
♥8點到.. 搭車去問哥哥到拎錢錢;$$$
♥過到去9點幾; 去到仲要等佢-___- 上左去哥家; 傾左陣計*
♥諗走哥比左$500我; 我就去搭車喇 ;3
♥臭b系山景wait me ; 可以見到臭b -3-
♥吾該臭b幫我買奶奶:p 之後系0K兜左轉;
♥同臭b系家樓下吹左陣水我就返屋企喇 ;
|