★★★下雨天; kIss bb`★★★
♥今日起身; 同m0n寶貝傾左陣tel ;3
♥起身開電腦. 就去刷牙洗面嚕xd
♥在家hea到6點幾;; 玩下電腦甘; 聽下歌仔xd
♥沁沁7點幾上左黎me h0mE;3 8點幾就同沁沁出去嚕-3- 媽子返左黎;o
♥之後同媽媽吹左2咀甘 ; 就同沁沁去搭車;]
♥系屯西等埋小依依; 我地就過i-0ne ;o
♥開左1粒鐘打-3- 3條傻仔系到玩勁舞xd 比牙牛佢地d煙搞到吾知想點甘/___\
♥打完閃^^ 之後3條傻仔去左等沁沁既吾知喇xd 送左小依依去搭車先;]
♥之後同沁沁and沁沁既吾知喇xd 就上返i-0ne ;o
♥上到去拎左部機黎玩q_q; 成班系到咬壽司/[]\ 麻麻地`
♥系i-0ne等bb返黎TM ;3 同沁沁既吾知喇d fd吹下水玩下勁舞甘又過^^
♥臨走.. i-0ne收銀比左把波點遮我/____\ 真系想我玩波點look咩;o
♥之後就過去M記搵bb嚕-3- 飛的返歸^^
♥下雨天搞到bb心情不佳/___\ 凸凸凸!!!
♥返到屋企; 就同bb傾tel `. msn甘;3
♥今日差吾多啦^^ hAppy ;
|