★★★下雨天搞到臭b心情不佳★★★
♥幾時先吾落雨牙??? 落雨搞到臭b吾happy -_-
♥琴日6點幾先訓.. 11點幾就醒左~_~ 搞到眼訓死z_z
♥打比bb ; 未刷牙好吾舒服/___\ 比bb玩死me了/3\
♥最終臭b都比-3- 刷完牙再call返臭b ^^ kIss <3
♥玩左陣電腦; 臭b叫過去陪佢v_v 唯有拿拿林整野喇xd
♥點知..... 臨出門口喱刻` 臭b打黎;o 話潑婦返左黎/___\sad
♥s0 . 又系屋企heahea; then` 白痴痴甘落左個妝/[]\
♥落完又繼續玩電腦 ; 玩埋d低b野and聽下歌仔甘^^ 都幾happy ;
♥臭b放工搭車既時侯` 我就拿拿林執野個d出去 ;3
♥同臭b約左系車站wait; wif佢同事; 我地3個上左柏麗^^
♥搵bb班salon友;o 我同佢同事就染髮;] 今日冇得電頭/3\千7
♥上到去最o咀既系見到蟹仔/[]\ 無奈地見到佢系間salon到做~_~
♥比世仔串/___\ 凸凸凸! 不過thz u幫me染頭and洗頭xd
♥牙釘先搞笑; hahaha^^ 比佢整緊頭個樣笑死q_____q
♥臭b又無拿拿洗左個頭^^ 笑死me了>___< kiss `
♥me去洗頭個時... 臭b比左毛巾我世仔又比多左條毛巾me-3- thx *
♥臭b臨閃前.. 又拎c0n出黎-3- 世仔又搞笑左xd
♥走嚕*v* 牙釘wif釘女友and臭b同事閃左人先;o
♥我.臭b.世仔.世條女 4個去左食野 ;
♥臭b個海南雞飯見到都吾知想點甘/[]\ 差天共地^^ 難食到~_____~
♥等既時侯. 世仔同臭b傾澳門野xd 但最後都系拎返家比臭b哥哥話事>_<
♥食飽飽; 我同臭b返. 世仔同佢條女返^^ sweet<3
♥同臭b返左家放低野 ; 臭b再送me去搭車a_a
♥上到車同臭b傾tel;3 搭車搭到好吾舒服~_~
♥返到家 . 洗完白白同臭b傾電話 hAhA ` 今日真系very happy^^
|