★★★諗野諗得太過簡單★★★
♥12點幾比媽子嘈醒左叫我食飯q_q 唯有拿拿林起身刷牙洗面食喇;3
♥1路食1路睇電視;p 媽子煮野真好味xd (住家飯真系好似好味d)<3
♥媽子出去嚕*v* 我就系到heahrahea. 玩電腦/_\ 呠呠呠xd
♥hea到3點幾.. 沁沁上左黎; 整埋野5點幾就出去嚕^^
♥過屯西搭西鐵出元朗;3 原本諗住去行街既; 點知............... 續
♥去左叫媽子比銀銀我-3- $$$
♥變左去機鋪打機;o 哈哈xd 去到... 玩左射波波先; 之後等個鬼手等左幾耐. 等到嚕xd
♥連續玩左幾次/[]\ 玩完都7點幾嚕;o 上左去買珍珠奶茶飲xd
♥等左好耐牙>___< 不過好好味:p 之後去搭車嚕*v*
♥返到去8點都吾洗a0a. 今日真系好乖^^
♥返到屋企樓下. 媽子打黎;o 叫去惠康買野;xd 唯有系樓下wait佢喇-3-
♥買左咖哩汁煮雞翼;3 買米.朱古力.;p 買完返屋企嚕*v*
♥雞翼好好味:p 1路食飯1路睇電視xd
♥食完玩下電腦hea下甘q_____q 1個無聊的夜晚;o
♥唉唉唉.. 好吾hAppy -_- sad `
|