★★★同bb♥差吾多1個月★★★
♥今日吾洗返學;3 吾錯吾錯xd
♥過左陣.. 老媽子個朋友上左黎/[]\ 坐左陣甘!!!
♥之後佢地兩條友仔出左去; 媽子就煮左飯比我咬:p
♥2點幾就同啤啤整野出屯市行行行;o 出到去都4點幾5點/_\
♥今日真系撞到好多二中*0* 過左格仔鋪幫bb買野先q_q
♥之後過左卓悅睇下野甘.. 行到6點7點到啤啤就陪me返山景陪媽買野;] thx;3
♥6點.7點到; 過左師姐到釘耳/_\ 釘到嗌xd
♥買完. 幫媽子拎返家; 就同啤啤落去吹水` 去左買雪糕咬:p 買完就吹到9點半到; 陪啤去搭車佢搵老公;3
♥上左車嚕*v* 我就返屋企;o 之後bb 11點半到過黎山景. 落去拎完野比bb`
♥之後過左0k買野咬-3- 食食下.. 走去夾公仔xd
♥12點幾回家;3 今日幾開心-3-
|