★★★考試第6天;3★★★
♥同沁沁步行上學q0q` 不過途中溫書(中史);3
♥早會. 無拿拿話咩要停課可能-_- 點解要有豬流感~_~?
♥中史先'; 真抵叼! 我竟然睇過都吾識/.\ 1開波個題背左. 都吾掂-_- s0.做左小小訓左z_z
♥家政; 吾算話易又吾算話難q_q 不過有d都系吾系好記得-_- 亂撞!!!
♥放左. ms康真系煩到嘟嘟甘-_- 搞到勁晏先有得走!!!
♥同bb傾tel回家;3 不過佢比me嘈醒左xd 只好返到屋企先打比佢a0a
♥返到家. 第1時間緊系開電腦啦xd 之後call爸爸and媽媽; 先再打比bb ;3
♥我就去左睇電視. 不過之前就系甘嘈醒bb叫佢起身;xd
♥睇埋都整野了; 整整下吾經不覺就2點幾-_- 真系快;o
♥之後搭車過友愛. 上左bb home; 等佢約左個個維修師父黎~ 整完我就教教豬左陣z_z
♥同bb 9點幾就出左屯市q_q 諗住買野比爸爸父親節;3 不過好多鋪頭都關哂-_- 之後去左食雪糕:p
♥同bb去左星島到食野. 食左小小我地已經包到癲!!!
♥食完就過左置樂食甜品;3 ( 冰涼雪山and原味木康布丁) <3 好味^^
♥食完之後就去搭車返屋企-3- 但bb去左大雞大到買野比我咬^^ 不過me已經飽死xd
♥之後等埋車就返屋企. 返到家12點幾;o 今日系甘上下啦^^
ps; 千萬不要停課~_~
|