★★★父親節快樂^^★★★
♥小依打黎叫我起身; 醒左就食左小小野;p
♥11點幾. 沁沁打黎叫過佢家幫佢拎衫換; 拎完返屋企;o
♥整完野. 1點幾出去;o 本來沁沁話小依吾出w0; 之後比me搞掂左^_^
♥出到去; join左沁沁; 之後等埋小依就去行左陣!!! 等沁沁個fd等左成2個幾鐘;o
系新之到行左陣. 見到有個小醜. 就同沁沁叫d賓賓幫我地同佢影相-3-
♥過荃豐個時.. 入左1間類似化妝品既鋪; 之後沁沁比佢屈左$48;*(染髮劑) 之後成班圍住我地3個系甘系到upupup-_-
我個頭系甘條女噴左幾次個d所謂既護髮油/___\ 之後好彩小依話走! 我地先有得走-_-
♥之後又繼續行. 行到間眼鏡鋪; 入去買左枝c0n水;] 買完繼續行左陣!
行到我同小依累. 之後叫沁沁call條女-_- 好救命!! 隻腳痛到癩;)
♥之後約左系吉野家個邊等. 等完, 陪佢去買野咬/.\ 攞命!!
♥佢帶我地去完第1間. 廢既!! 之後小依走左/0\
♥第2間同第3間都填左表q_q; 搞掂哂我同沁沁都閃左/.\
♥同沁沁1齊過左去荔枝角搵bb; hea左陣; 我地就閃!!
沁沁搭車返屋企. 我就去陪爹爹食飯-3- 我比左錢`
食完上左爹爹到等bb過黎;3 睇左陣電視; 坐下bb就到嚕*v*
♥落左ok join bb之後搭車去置樂; 系大快活食左小小野; 就過左去食雪山;3
我今次終於記得影相啦a0a; 不過真系好好味:p
♥之後行返安定個邊搭車;3 今日就系甘多喇^^
<╮小醜;3 <╮同bb食既雪山a0a
|