★★★終於考完試嚕★★★
♥搭車返學wif沁沁;3 返到去問佢班個女生借左本手冊q_q thz y0u ^^
♥音樂; 做左好多下-3- 視藝; 亂做! 不過畫圖我又有心機畫q_q
♥小息; 拎返本手冊比沁沁個班個女生;3 之後彈返落1樓xd
♥英文聆聽; 聽聽下聽到想訓/.\ 結果死做難做都做左0k多既xd
♥放學. ms康叫me畫畫-_- 我鬼識畫咩!!!
♥之後同沁沁行路返歸q___q 都系吹下水甘啦;]
♥返到家; 媽媽煮飯咬. 沁沁過左陣上左黎;] 同媽媽咬完飯;; 就食芒果;3 yummy ^^
♥沁沁等埋小依就佢地兩個出左去天水圍見工;o 我就系屋企整埋野就出去搵bb;3
♥諗出去前.. 拎埋d書比沁沁拎去放; 之後同佢1齊行; 我去搭車佢去放書;o
♥過到bb間公司就系到坐下hea下甘;p 都有小小悶-_- 佢地個個做野-3- 不過吹下水甘q_q
♥hea到7點幾到.. bb陪我上左去個間台灣野到買左咬*v* 蝦片.芒果布丁.野飲;3 落到去...我地個個食野-3-
♥有時真系覺得返工幾好玩a0a; 之後有兩條女黎左;o 又系吹下水甘啦`
♥食完嚕*v* 就過新之買雪糕食^_^ yummy xd
♥行左轉.. 就搭車返屋企嚕;3 各有各返;o bb送我返屋企a_a
♥返到去差吾多12點; 不過今日真系幾開心;3
♥ ps; bb s0rry-_- me講左野/____\


<╮合照;3
|