★★★考試第4天;D★★★
♥同沁沁步行上學q_q
♥上到去. 個個o哂咀我溫書;o
♥IS` 開考. 死做難做. 做正10幾分鐘教豬z_z ;
♥中文聆聽真系難到pk; 講到超快. 寫緊喱題又彈左落下1題0rz`
♥放左. 地理補課; 話補1陣. 補補下補左成粒鐘有多-_-
♥之後搭車返屋企a0a; 同沁沁吹tel. 之後同波波又吹左陣;3
♥返屋企hea到2點幾. 就同沁沁出去溫書e_e
♥過建生銅鑼燒買左杯野飲. 之後搵地方溫書; 過左大快活` 1開個門. 勁7[]7的; 倒寫左杯野飲-_-
♥then. 行行行過左良景m記; 甘都撞到希希;3 之後1齊坐^^
♥4點幾.. 沁沁去接依依; me就同希希吹水;3
♥不過我地4個既所謂溫書/_\ 只不過呢.... 就系吹水溫書^^
♥7點到散.. 之後個個彈哂過新墟q_q ; 上到i-0ne. 認錯人-_-0rz;
♥甘7[]7緊系著草啦:p 之後陪小依過7仔買完野飲; 就送希希搭車;3
♥then. 我同沁沁兩個又行返屋企xd
♥返到屋企媽媽煮糖水食 yummy ;3
♥10點幾. 江仔仔就過左黎山景-3- 之後我就落去吹左陣q_q
吹到11點幾就返歸嚕*v* see y0u xd
|