★★★考試第2天;3★★★
♥同沁沁步行上學q_q ; 今日趕到連tel都吾記得拎~_~
♥返到school. pizza姐無拿拿行埋黎叫我加油* then同我講今日考maths-0- 點估都估吾到f.1同f.2吾同-_-
♥上到去; 考前. 波波走黎問借筆/[]\ me成個筆盒比左佢; 我就用家家買比我枝迪迪筆考a0a
♥差吾多做哂識做個d.睇下個鐘; 以為1粒; 點知1粒3個字~_~ 之後睇返吾識做個d. 就教豬左z_z
♥放左; 落下樓下買野咬 . 餓死/____\
♥咬完. 上去考英文口試; ms.黃幫me考;3 比左d提示我q_q
♥10點就閃得; 我返左屋企先` 因為同沁沁吾同時間放-_-
♥系屋企hea左陣; 就整野出去搵家家拎倉鼠^_^
♥過左西貢; 過到去` 無拿拿比龜逗/[]\ 都好耐無比人逗過q_q 問黎問去;]
♥過家家home真系長水路;o 佢家姐系到>< 我就訓左陣q_q
♥訓醒家家煮野食; 咬左小小. 佢問佢姐食吾食` 笑死e_e 佢姐日: 見到黑色都吾想食^^
♥咬完無耐; 佢爹媽返左黎/[]\ 嚇死me! 之後我彈左入房;o 過左陣先出去食野xd
♥走嚕*v* 家家話過機鋪玩~_~ 陪佢hea左陣就搭車返屋企-3-
♥返到家就整倉鼠d野嚕a0a . 真happy ;3
|