★★★hAppy`★★★
♥今日吾知咩事; 9點幾無拿拿醒左-_- 之後訓返/.\ 不過都系訓左1粒鐘到!!!
♥1點幾就整野出街q0q; 搞搞下都整左成個鐘有多-_-
♥整完就去搭車出荃灣join埋丫殷; 途中同扮cool仔吹左2咀;
♥上左車. 打丫殷手電吾通0__o 之後都通返;]
♥過到荃灣行左陣.. 就搭車過荔枝角去bb間鋪頭都睇下有冇爹爹d野買;3
♥上到去. 比佢昆左/___\ 全部都買女仔野再吾系就買家居野0rz` 何來得黎父親野;3
♥之後閃左出mk; 系新之到行左陣.. 不過我話買父親節既野變左我行街/[]\ 好衰q_q
♥但系行左好耐點睇都睇吾到有父親節岩爹爹既野買;3
♥行到攰; 就過i-0ne. 差小小到i-0ne無拿拿比龜逗/.\ 女個個真系惡頂.同丫殷講{仆街屌你老母問你野就答喇} o哂咀-_-
之後cheep丫殷個袋冇cheep me個袋;3 我好乖^_^ 呵呵~ 之後都上左i-0ne打左陣!_!
♥打完就過左朗豪坊個廁所; 殷化妝;o me補左小小!!!
♥搞掂就過返新之行. hea住時間等bb放工; 之後殷條仔無耐黎左;o
salon都搞到個頭甘mk; 頭髮又短.仲要有dd卷下卷下甘/[]\ 染髮正系染陰? (紫色) 想嘔-_- 我系柒牙不過柒吾柒得過你先e_e?
♥條仔真系仆街到呢.. 拉撚左殷閃. 0n9仔; 之後我就搭地鐵過左荔枝角搵bb-3-
♥過到去. 我上左去個公司門口之後打比佢佢同我講佢岩岩落左樓下-_- 搞到白行1趟;3
♥then..去左0k買左粒粒橙飲q_q 就去搭車返屯門. 途中陪bb過元朗交收個個掃地機xdd
♥交完. 搭車返屯門; 之後過左新墟食野-3- 好好味*v* 特別杯野飲a_a 變左為食貓xd
♥食完野就上左bb到拎野;拎完bb陪我去搭車a0a; 返到屋企12點幾^^ 今日差吾多啦;3
|