★★★hAppy dAy★★★
♥竟然bb打黎叫我起身a0a kIss xd
♥then.. 整野過bb hOmE ;3 在家睇左陣TV ^^
♥落左樓下飛的過bb HomE :p 20蚊咋*
♥上左去;; 教教豬xd 同bb做左隻豬/___\ 呠xd
♥訓到1點幾; 同bb傾下計仔甘 q_q
♥2點 ; 就整野出街街嚕v3v thx bb幫我夾整返個頭-3-
♥之後落左安定到食野; 又系西炒飯:p 好好味^_^ 但上次個間好味d ;]
♥食飽飽;^^ 同bb去到車站臭b先知吾記得拎新份證xd
♥拎完嚕*v* 就搭車出元朗;3 過光明書局買暑期作業 a_a
♥不過. 佢得maths. 中文同eng要下星期先有/___\ 只好下星期再去過啦^^
♥之後同bb系大馬路個邊有個廣場行左陣 q_q 不過睇吾岩-3-
♥過左嘉城; 系個到行行行xd 買左1件衫衫先q_q thz bb ;3
♥then. 過左千色兜左個圈; 兜完就系大司卡到買左珍珠奶茶飲:p yummy ^^
♥跟住返返去嘉城;o 又買多左件衫and鞋1對>___< thx bb*
♥買哂要買既野嚕q_q 就陪bb去左幫bb爸爸買沖涼液;and bb買洗頭水;3
♥之後去左咬飯仔:p 比隻生雞蛋嚇親/____\ 好彩有個令女幫我k0左;3
s0個飯好好味 a_a 同bb次次d飯都系調轉黎食xd
♥之後搭車返TM嚕v_v 去左屯市買野;3 買完就同bb傾左陣計=]
♥就過安定搭車嚕*v* 吹吹吹吹吹xp hAppy ^^
♥同臭b 1齊既日子真系幾開心a0a hAhA`
|